Електрическият Hyundai печели сравнителни тестове в auto motor und sport и Auto Bild
Това признание идва в допълнение към вече множеството награди, спечелени от IONIQ 5 от своята премиера, включително титлата „Кола на годината“ в Auto Express New Car Awards 2021. И в двете списания изцяло електрическият CUV със 72,6 кВч батерия, HTRAC задвижване на всички колела и мощност от 305 к.с. спечели най-новите сравнителни тестове срещу VW ID.4 GTX.
auto motor und sport: IONIQ 5 предлага мощност при зареждане и шофиране
Редакторите на автомобилното списание auto motor und sport стигнаха до подобно заключение. Тук IONIQ 5 също се състезава срещу VW ID.4 GTX и спечели с общо 631 точки, преднина от 16 точки. Съдиите също бяха ентусиазирани от усъвършенстваната технология за зареждане на IONIQ 5. Те бяха убедени от възможността да търсят подходящи точки за
зареждане чрез информационно -развлекателната система. Лесно достъпната информация за зареждането на батерията в реално време беше допълнителен плюс. Освен това те похвалиха лесната и интуитивна работа със системите и цялостната прегледност.
Многобройните разширени функции допринесоха за цялостната победа. Те включват универсалното и гладко регенеративно спиране, мощните спирачки и V2L. V2L, което означава „Vehicle-to-Load“, се отнася до способността на превозното средство да захранва 230V електроуред директно от IONIQ, като например хладилник, електрическо барбекю или дори други електромобили.
В теста на auto motor und sport IONIQ 5 в крайна сметка спечели четири от седемте категории: Каросерия, Задвижване, Околна среда и Разходи. Това беше отразено в заключението: „[IONIQ 5] вдъхва живот на електрическия бизнес с мощно зареждане и динамично шофиране, ретро елементи в дизайна, обширни нива на регенеративно спиране и добра
функция за търсене на зарядни станции.“
Auto Bild: IONIQ 5 печели пет от седемте тестови категории
В последния брой на автомобилното списание Auto Bild IONIQ 5 спечели пет от седемте тестови категории. Редакторите похвалиха неговия простор, комфорт, задвижване и динамика, както и високата стойност при препродажба в рейтинга на разходите. Изцяло новият модел на новата марка на Hyundai получи специално признание за своята иновативна 800-волтова технология за зареждане, която позволява зареждането на батерията от 10 до 80 процента за 18 минути - половината от времето на своя конкурент. Като цяло напълно електрическият CUV завърши сравнителния тест с общо 577 точки - 14 точки пред конкуренцията. Изводът на експертите в теста говори сам за себе си: „ID.4 GTX не може да се доближи до IONIQ в много категории.“
„Двете най-нови победи в сравнителните тестове Auto Bild и auto motor und sport доказват, че сме на прав път“, казва Майкъл Коул, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe „Непрекъснатите поръчки са допълнително доказателство за това.
Ограниченото издание IONIQ 5 Project 45 беше почти три пъти презаредено в рамките на 24 часа след стартирането и оттогава интересът на клиентите продължава да е висок.
С триумфи в Auto Bild и auto motor und sport, IONIQ 5 продължава своята победна серия в сравнителни тестове. В средата на август той вече спечели сравнителен тест в Auto Zeitung срещу немските премиум конкуренти Audi Q4 e-tron 50 quattro и BMW iX3. В допълнение, той взе четири награди в Auto Express New Car Awards 2021, включително титлата „Автомобил на
годината“.