Обликът на суперавтомобила е дело на баща и син Джорджето и Фабрицио Джуджаро
Китайският стартъп Techrules обяви предстояща премиера: през март в Женева публиката ще види окончателния вариант на хибридния суперавтомобил, чийто първообраз са концептите AT96 и GT96. Но по пътя към серийното производство проектът е радикално преработен. Сега, ако се съди по тийзъра, вместо обичайния салон са разположени три седалки на триъгълна схема (водачът е в центъра). Те са покрити с прозрачни люкове като на изтребител. От предишните концепти всъщност е взета техническата част, дори и тя е доработена.
Подобно на предшествениците си, новият суперавтомобил е оборудван със задвижваща система TRЕV (Turbine-Recharging Electric Vehicle). Използваната тук система TREV предполага електрическо задвижване на четирите колела (на концептите за всяко колело са поставени самостоятелни електромотори: два на предните колела, и четири отзад, а сумарната мощност е 1044 конски сили). Литиево-йонната батерия се зарежда чрез бордови генератор на основата на микротурбини. С гориво и електрическа енергия според Techrules прототипът може да измине 2000 км. Динамичните характеристики на окончателния вариант компанията все още пази в тайна, но те ще бъдат сравними. По-рано от Techrules заявиха, че ще направят необходимото масата на суперавтомобила да не надвишава един тон (концептът AT96 тежи 1380 кг)..
Суперавтомобилът ще бъде окомплектован с лазерни светлини, светодиодни фарове, наречени star-burst и камери вместо огледала за задно виждане (за серийния модел те могат да бъдат използвани в Япония, възможно е и по-късно в САЩ и Европа, ако властите там приемат примера на японците).
Според предварителния договор на Techrules производството на странния автомобил ще се извършва от торинската компания L. М. Gianetti. Тя е проектирала и финалната версия на шасито за суперавтомобила. Планът предвижда произведени 25 броя годишно. В края на 2017 г. от конвейера първо трябва да слезе пистовата версия на автомобила, а по-късно в програмата ще бъде добавен и пътен аналог. Всички ключови особености, от ярките елементи на дизайна до микротурбините, китайците обещават да използват в следващите свои модели.