Италианците пускат по-изтънчена двуврата модификация на всъдехода от старата школа, наречен Massif. Автомобилът е екипиран с двойно предаване, твърда рама, ресорно окачване и двигател на товарен автомобил.
Campagnola е дълъг 4,25 метра и разполага с място за четирима пасажери. Трилитровият четирицилиндров турбодизел (176 к. с. и 500 Нм), който тласка напред високопроходимия автомобил, е взет назаем от буса Iveco Daily. Благодарение на директно впръскване Common-Rail той се вписва в еко-нормата Euro 4.11,1 литра дизел на 100 км
Агрегатът е куплиран с 6-степенна предавателна кутия, а средният му разход на гориво възлиза на 11,1 литра на 100 км. Ъгълът на атака на каросерията е 50 градуса, а дълбочината на газене е отбелязана с 50 см. Автомобилът има и демултипликатор, от който могат да се избират бързи и бавни скорости.
2,7 тона собствено тегло
Ходовата част на предния мост е оборудвана с хидравлични амортисьори, докато отзад са инсталирани пневматични. И на двете оси са монтирани и стабилизатори. Собственото тегло на Campagnola е близо 2,7 тона, което обяснява и сравнително високия разход. Цената му се очаква да бъде около 35 хил. евро.