Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Издебнаха новия Porsche 911 GTS като Targa

16.02.2021 11:02

Топ версията в стандартната гама 911 ще пристигне като част от гамата тази година

Преди представянето на новото Porsche 911 GT3 по-късно днес,  шпионски фотографи уловиха прототип , който ще бъде на върха на стандартната гама 911: фокусираният върху шофьора 911 GTS.

Позициониран под най-ефективните GT3 и Turbo и над Carrera 4S, GTS ще постави акцент върху вниманието  на водача с леко увеличаване на мощността над Carrera и различни подобрения на шасито, насочени към оптимизиране на отзивчивостта и гъвкавостта.

Както и при предишното, 991 поколение 911 GTS, моделът 992 ще използва стандартния 911 с 3,0-литровия битурбо редови шестцилиндров двигател, но вероятно мощността му ще бъде увеличена малко над 444 к.с., за да приближи времето от 0 до 62 мили в час до 3,0 сек.

По-важното е, че ще се предлага стандартно с понижено спортно окачване и системата за активно окачване Porsche (PASM) на Porsche.

Предишният GTS се отличаваше от по-малките 911 с широките си задни арки. Но тъй като всички 992 варианти се продават под формата на „широка каросерия“, това ще се откроява с джантите с централно заключване, опушените фарове и черната контрастираща външна облицовка, в съответствие с GTS версиите на Macan и Panamera.

Фотошпионите уловиха прототип по време на зимни тестове с каросерия Targa, но версиите купе и кабриолет също ще се предлагат както със задно, така и нс двойно предаване. На купувачите ще бъде предложен и избор от седемстепенна ръчна скоростна кутия или осемстепенна автоматичан PDK с два съединителя.

Особено важно е, че таблото на този прототип изглежда покрито с камуфлаж. Все още не е ясно дали Porsche просто крие специфични за GTS стилни реплики или се готви да въведе по-широко обновена кабина като част от фейслифт за гамата 911.

992-поколението 911 беше представено през ноември 2018 г., така че бихме очаквали да видим междунна актуализация на гамата  около края на 2021 г.

Цените вероятно ще започват от около 95 000 британски лири, в съответствие с автомобила от предишното поколение, и ще достигнат около 110 000 британски лири за версиите Targa и Cabriolet.

Коментари
comments powered by Disqus