Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Издебнаха новия Range Rover Sport на лед

10.02.2020 10:04

Снимки от тестове на замръзнало езеро до Полярния кръг разкриват пропорциите на гиганта

Следващото, трето поколение на кросоувъра  Range Rover Sport SUV върху новата MLA архитектура ще се появи на пазара до 2021 г. Но "шпионският" дебют на автомобила се състоя сега. Снимки от зимните тестове на замръзнало езеро близо до Полярния кръг позволяват да бъдат оценени пропорциите на гиганта и дори да бъдат разгледани някои подробности. И въпреки че контурите на автомобила подозрително съвпадат с актуалния модел, фотографите твърдят, че това е автомобил от ново поколение, който  хваща окото, а не обновен всъдеход.

Изглежда, че Sport ще получи радиаторна решетка, по-впечатляваща от актуалната, както и нова оптика.

Лайсните на прозорците все още са прави от началото до края. На предните врати може да видим намек за вентилационни прорези (или декорация) в стила на голям Range Rover. Ако това все още не е прототип, базиран на предишното поколение, всички пропорции са запазени.

Задната оптика на тестовия автомобил не е окончателна. Пробиването отстрани, като и дръжките на вратите (обикновени), са като елементи на актуалния модел. Може би това е само временно.

Същинският SUV, както твърдят вътрешните източници, все още има време да претърпи леко обновяване тази пролет (подобно нещо бе направено и през 2017 г.). В хода на следващите промени автомобилът ще получи повече електрифицирани модификации. Хибридът отдавна е в гамата, а умерената 48-волтова система  (Mild Hybrid) може да бъде разширена до по-голям брой мотори. В новото поколение двигателната гама ще бъде подобна с акцент върху шестцилиндровите редови агрегати. Рано е да се говори за версия  SVR, която сега има турбо чудовище V8 5,0, мърморещо под капака. В интерес на екологията може да бъде променено драстично. Добавянето на чисто електрическа версия към списъка с версиите е предвидимо.

Коментари
comments powered by Disqus