Брандът Automechanika от дълги години се е наложил като изключително успешен панаир в областта на автомобилната индустрия с акцент представяне на производството на авточасти и обслужване след продажбата
Интересът към изложението отдавна е преминал отвъд границите на Европа и днес Аutomechanika се провежда във Франкфурт, Москва, Киев, Шанхай, Буенос Айрес, Дубай и др. Основна концепция на Automechanika е представянето на цялостната верига на автомобилния пазар, от закупуването на продукта на място през следпродажбения сервиз до рециклирането и управлението на отпадъците. Във връзка с това акцент на изложенията винаги са били иновациите и съвременните решения в области като авточасти и системи, тунинговане, обордуване, лакиране, автопочистване, IT и мениджмънт, както и най-новите услуги, предлагащи се в автобомилната индустрия.
Очакванията от тазгодишното издание в Истанбул, което ще се проведе между 10 – 13 април, отново са сериозни: над 1200 изложители ще представят своите нови продукти и услуги на близо 40 000 специализирани посетители.
Продуктовият асортимент обхваща пет основни категории:
Parts & Systems -авточасти, системи и модули за вътрешно и външно оборудване; електронно управление
Accessories & Tuning - аксесоари и специално оборудване за всякакви автомобили, тунинг, спортни аксесоари
Repair & Maintenance - сервизно оборудване и инструменти за ремонт на автомобили, уреди за диагностика
IT & Management - IT продукти, финанси, лизинг, маркетинг
Service Station & Car Wash - оборудване за сервизи, бензиностанции и автомивки, автокозметика, масла и добавки
И тази година изложението ще бъде съпътствано от Automechanika Academy, където лектори на световно равнище ще коментират актуални проблеми и тенденции в бранша.
Automechanika Istanbul няма как да не бъде специален. Панаирът буквално се оказва кръстопът за професионалистите в бранша, търговци, производители и експерти от Европа, Близкия изток и Централна Азия. Още повече, със своя годишен капацитет от над 1,5 млн. автомобила Турция отдавна не е единствено страна за временни чуждестранни инвестиции, а съвсем устойчиво придобива характер на един от най- динамичните центрове за производство на глобалния пазар.
Automechanika Istanbul несъмнено е добра възможност за много български фирми от автомобилния бранш да открият стратегически партньори и да създадат нови бизнес контакти. Традиционно входът за изложението е безплатен.
Допълнителна информация ще намерите на интернет страницата www.automechanika.com.tr