Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Известна е мощността на "горещия" VW Golf

22.01.2020 10:04
Известна е мощността на "горещия" VW Golf

Базовияти Volkswagen Golf GTI ще бъде оборудван с четирицилиндров турбо агрегат с 245 к.с.

В интернет се появи таблица с мощността на „горещите“ версии на хечбека от осмо поколение Volkswagen Golf. Общо пет модификации на „горещия” модел ще бъдат налични с бензинови двигатели, както и с дизелов двигател и хибридна задвижваща система.

От информацията следва, че базовият Volkswagen Golf GTI ще получи двулитров четирицилиндров турбо мотор с мощност 245 к.с., докато при по-екстремната версия на GTI TCR, мощността на двигателя ще бъде увеличена до 300 к.с. Модификацията  Golf GTD ще се предлага с дизелов двигател с мощност 201 к.с., докато сумарната мощност на хибридния Golf GTE ще бъде 245 к.с.

И накрая, Volkswagen Golf R ще бъде оборудван с двулитров бензинов двигател, генериращ 333 к.с., което е 23 к.с. повече от предишното поколение на „горещия” хечбек. Динамичните характеристики все още не са известни. Досегашният Golf R ускорява 0 до 100 км/ч за 4,6 сек, а максималната му скорост с опционалния пакет Performance Pack е ограничена до 270 км в час.

Публичната премиера на новия Volkswagen Golf GTI ще се състои през март на автомобилното изложение в Женева, докато топ версиятя Golf R се очаква да дебютира през юли на британския Фестивал на скоростта в Гудууд.

Известно е, че стандартният осми Golf дебютира през октомври 2019 г., а стартът на продажбите на модела е планиран за четвъртото тримесечие на 2020 г. По предварителни данни базовият двигател ще бъде 1,6-литров атмосферен с мощност 110 к.с., който работи в комбинация както с механична скоростна кутия, така и с шестстепенна автоматична трансмисия. А по-мощната модификация ще получи предишния 1,4-литров TSI турбо агрегат с мощност 150 к.с., който ще бъде куплиран само със седемстепенна DSG.

Коментари
comments powered by Disqus