Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar I-Pace с по-голям автономен пробег

10.12.2019 12:36
Jaguar I-Pace с по-голям автономен пробег

Новият софтуер оптимизира системите за управление на силовите агрегати

Jaguar представи неотдавна софтуер, който позволява на собствениците на модела I-Pace да имат повече автономен пробег за 100% електрическия си всъдеход.

Опитът, натрупан от Jaguar с неговата серия I-Pace eTrophy, лансирана през 2018 г., наистина ще е от полза за своите клиенти с модела I-Pace, който по този начин ще има увеличен автономен пробег с 8%, т.е. почти 20 км повече от реалния пробег (сертифицираният автономен пробег от 470 км при цикъл WLTP остава непроменен).

"Jaguar I-Pace eTrophy генерира значително количество данни, които анализирахме. Подобренията от конкуренцията сега се прилагат към автомобилите на нашите клиенти, за да подобрят шофьорския им опит", коментира Стивън Бултер, технически директор на модела I-Pace.

Новият софтуер оптимизира системите за управление на силовите агрегати, охлаждането, както и работата на задвижването на всички колела на автомобила. Въртящият момент се разпределя по-добре между предния и задния мост в режим ECO, което води до по-добро управление на батерията на Jaguar I-Pace с капацитет 90 кВтч.

Освен това Jaguar пояснява, че са направени възможни подобрения чрез анализ на милиони километри, изминати от автомобили I-Pace, които и в момента се движат, подобренията се отнасят предимно за системата за възстановяване на енергията на автомобила и неговия алгоритъм за изчисляване на горивото (по-точен и по-надежден).

Коментари
comments powered by Disqus