Тиери Болоре обещава да подобри негативната репутация на компанията за качество
Шефът на Jaguar Land Rover Тиери Болоре се ангажира да реши проблемите с надеждността и качеството на компанията веднъж завинаги.
Болоре, който пое ролята на главен изпълнителен директор миналата есен, казва, че вече е постигнат добър напредък в това, което той описва като първи приоритет на плана си „Reimagine“ да промени посоката на съдбата на британския производител.
„Това е първият стълб на Reimagine, нашият план за трансформация“, казва Болоре. „Нашите резултати са неприемливи, но ние знаем как да ги поправим. Това не е наука, просто упорита работа. Вече резултатите от 2021 г. са по-добри, но имаме още какво да направим. "
Едно от първите действия на Болоре само месец след присъединяването му към Jaguar Land Rover е назначаването на Найджъл Бленкинсоп на нова длъжност в управителния съвет, изпълнителен директор по качеството на компанията и удовлетвореността на клиентите, който се отчита директно на французина.
„Сега имаме член на управителния съвет, отговорящ за цялата верига на качеството , което има голяма разлика“, казва Болоре.
Постигнатият напредък включва една трета спад в гаранционните разходи от автомобилите от 2021 г. Болоре също така преработва начина, по който JLR разработва своите модели, въвеждайки повече технологии и дигитален дизайн на общи системи, които подобряват качеството на компонентите и как те се интегрират в началото на процеса.
„Подобряваме процесите, за да получим по-добро качество чрез проектиране“, каза Болоре.
Моделите на Jaguar и Land Rover отдавна са обект на проблеми с качеството и надеждността в световен мащаб. В последното проучвана за надежнастта (2020), Land Rover се нареди на последно място от 31 производители на автомобили, с резултат от 78,2%, почти 10% по-лош от марката точно над него.
Лошото представяне в Китай доведе особено до протести пред централата на JLR в Шанхай през 2018 г.