Във Великобритания за ресталирания автомобил клиентът ще трябва да плати 32 575 паунда
Jaguar продължава мащабната актуализация на гамата си. Този път кросоувърът E-Pace претърпя модернизация, която доведе до промени по всички фронтове. Външно - нова LED оптика (отпред може да бъде матрична), радиаторна решетка, брони и дизайн на алуминиеви джанти. Интериорът запазва същата архитектура, но нови вече са цифровото арматурно табло, климатикът и скоростният лост. И всичко е изградено около новата мултимедийна система: това е същият комплекс Pivi Pro с 11,4-инчов дисплей, подобрена графика, друга производителност и функция за безжична актуализация на софтуера. Навигационната система и камерите за кръгово наблюдение също са усъвършенствани.
Във Великобритания за ресталирания Jaguar E-Pace клиентът ще трябва да плати 32 575 паунда. За сравнение кросоувърът преди реформата струва поне 30 490 паунда, а BMW X1 и Mercedes GLA - съответно 31 725 и 31 785 паунда.
В салона на всъдехода също е поставен нов волан, преработена е рамката на предните седалки, различен пълнител. Също така отбелязваме два LTE модема, по-мощно безжично зарядно устройство за смартфони, активна система за абсорбиране на шума и кабинен филтър, който улавя ултрафини частици PM 2,5 (2,5 микрона в диаметър или по-малко).
Двигателната гама е напълно ревизирана. Предишните агрегати са сменени от нови двулитрови от фамилията Ingenium. Обновиният E-Pace е оборудван с турбодизел 2,0, който генерира 163 и 204 к.с. (380 и 430 Нм). В базовата версия този мотор работи в комбинация с шестстепенна механична трансмисия и задвижване на предните колела, но при други модификации този агрегат е в тандем с деветстепенна автоматична предавателна кутия, задвижване на всички колела и 48-волтова система. Последният се състои от стартер генератор, DC / DC преобразувател и литиево-йонна батерия. И точно същата хибридна задвижваща система е стандартна за всички бензинови E-Pace.
Автомобилът с дизелов двигател с 204 к.с. ускорява за 8,4 сек от 0 до 100 км/ч, а бензиновият двигател с 200 к.с. - 8,5 секи. В същото време версиите с 249 и 300 к.с. изпълняват същото упражнение за 7.5 и 6.9 сек, съответно.
Турбо двигателят 2,0 се предлага в три версии. Базовият предполага 200 к.с. и 320 Нм, след това има мощност 249 к.с. и 365 Нм, а след това - за 300 к.с. и 400 Нм. Топ версията на модела обаче е нова: това е plug-in хибрид с бензинов 1,5 (200 к.с., 280 Нм), електрически мотор на задния мост (109 к.с., 260 Нм) и блок литиево-йонни батерии с капацитет 15 кВтч (до 55 км само ао ток). Бордово устройство от седем киловата може да зареди батерията до 80% енергия за час и половина. Такъв E-Pace ускорява до сто за 6,5 сек, а разходът на гориво в комбинирания цикъл WLTP е два литра на 100 км. Британците ще бъдат първите, които ще получат актуализираните автомобили - за тях поръчките вече се приемат.