С представянето на новия F-PACE брандът партнира със Sony Entertainment
Jaguar започна сътрудничество с поредица артисти и известни личности в нова глобална кампания за представянето на F-PACE, демонстрираща ангажимента на бранда към творческите индустрии. В рамките на кампанията са намесени хора с различни интереси - от музика и развлечения до фотография и мода.
Американският DJ MK разработи саундтрака за кампанията на F-Pace и създаде ексклузивна нова песен Lies с участието на Raphaella, която ще излезе на 29 януари 2021 г. Музиката ще звучи в цялата поредица клипове, представящи динамичния SUV на Jaguar.
Появата на MK в кампанията на F-PACE бележи началото на продължаващо партньорство с 4th Floor Creative на Sony Music UK с цел да покаже нововъзникващите таланти и значението на творчеството и креативността.
DJ MK, сподели: „Беше много забавно да работя съвместно с Jaguar. Винаги съм харесвал автомобили и обичам всички аспекти на дизайна - изучавал съм архитектура, преди да се занимавам с музика - развълнуван съм всички да видят клиповете и да чуят новата ми песен ".
От своя страна 4th Floor Creative на Sony Music UK, споделиха: „Възможностите за създаване на нови неща с партньор като Jaguar са наистина необятни. Чрез това динамично сътрудничество по новата кампания на F-PACE, ние сме в състояние да достигнем до глобалната аудитория по множество канали директно до домовете им - което е особено ценно предвид настоящите обстоятелства. "
Сред другите талантливи артисти, които ще изследват новия F-PACE, са Мишаел Филип, роденият в Нигерия фотограф, израснал в Лондон, който е специализирал в документирането и преформатирането на ежедневни сцени. Известният в световен мащаб моден дизайнер Джуди Ву също се задълбочава в луксозния интериорен дизайн на висококачествения SUV.
Телевизионната водеща Лора Уинтър, която също участва, прави подкасти за жени велосипедисти, а парашутистът Джейми Картрайт разработва свой собствен стил за документални филми за екстремни спортове.
Анди Хънт Кук, отдел Глобални комуникации на Jaguar, сподели: „Наистина сме развълнувани да си сътрудничим с хора от редица творчески сфери по иновативни начини. Като компания, която е фокусирана преди всичко върху дизайна, ние осъзнаваме колко важна е културата и творчеството за по-широката общественост и сме благодарни, че можем да предоставим тази платформа на истински таланти. Подобно на тях, новият Jaguar F-PACE е всестранен - съчетава лукс, свързаност и усъвършенствани детайли.“
Представен за първи път през септември 2020 г., новият F-PACE е луксозен, свързан и ефективен. Той съчетава изцяло нов екстериор, красиво изработен интериор, последно поколение информационно-развлекателна система Pivi Pro и избор от редови четири- и шестцилиндрови двигатели, включително ефективен Plug-in Hybrid (PHEV), способен да измине 53 км. изцяло на електричество с нулеви вредни емисии.
Клиентите могат да избират от нива на оборудване S, SE и HSE, всички налични със спецификация R-Dynamic. Също така опция за всички модели е и пакетът Black Exterior. Новият Jaguar F-PACE ще бъде наличен на българския пазар от началото на 2021 г.