Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar свали завесата над първия си кросоувър

07.09.2015 10:08

Дизайнът на петместния всъдеход е изпълнен в стила на концептуалния автомобил C-X17

Британската компания публикува първи снимки на своя първи кросоувър F-Pace. Публичната премиерата на новия автомобил ще се състои на 15 септември на салона във Франкфурт. Продажбите на модела ще започнат на световния пазар през 2016.

Дизайнът на петместния кросоувър е изпълнен в стила на концептуалния автомобил C-X17. F-Pace  е получил светодиодни фарове, правоъгълна радиаторна решетка, големи въздухозоборници и заден спойлер.

Всъдеходът, както и при новите модели XF и XE, е изграден  върху платформата IQ [Al]. F-Pace взима назаем спортното окачване от купето F-Type. Автомобилът ще бъде произвеждан в завода в Солихъл, Великобритания. По-рано беше съобщено, че компанията ще разкрие около 1600 нови работни места в предприятието до 2016 г.

Двигателната гама на новия модел според предварителната информация ще включва няколко четирицилиндрови мотора. За по-мощните версии са предвидени V6 и V8 агрегати. Един от тях ще бъде 3,0-литров двигател. Мощността му ще бъде 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент.

В бъдеще ще бъде представена и версия с електромотор. Според неофициална информация автономният пробег на този модел ще бъде 483 км. Компанията също така планира да разработи  и "гореща” модификация, наречена F-Pace SVR с 5,0-литров бензинов двигател. На световния пазар Jaguar ще се конкурира с Audi Q5, BMW X4 и Porsche Macan.

По-рано първият кросоувър на Jaguar бе тестван при екстремни температури. Специално за него бе създаден изпитателен полигон в Швеция. Там автомобилът бе подложен на изпитания при високи скорости, офроуд терени и високопланински пътища. Средната температура по време на изпитанията варираха  от -15 до -40 градуса. Междувременно няколко прототипа на кросоувъра бяха тествани из пустинята в ОАЕ. Те бяха подложени на екстремни изпитания при изключително високи температура. По време на тестовете температурата достигна +70 градуса.

Коментари
comments powered by Disqus