Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jaguar вече тества обновения F-Pace SVR

11.05.2020 14:48

Най-мощният SUV на британската марка беше заснет на Нюрбургринг

F-Pace ще бъде представен в обновена форма още през първата половина на идната година, докато спортното изпълнение SVR ще се забави до есента на 2021 г. Заснетите прототипи на елитния SUV показват, че в модела ще има някои съществени новости.

Внушителна изпускателна система и още по-спортно окачване

Предницата издава по-агресивно оформление с по-голяма радиаторна решетка, по-тесни светлини и уголемени въздухозаборници в бронята. Множество допълнителни аеродинамични елементи се забелязват на различни места по каросерията. Предният капак изглежда още по-силно контуриран отпреди. В страничния изглед се открояват най-вече големите вентилационни отвори в предните калници.

Отзад от спортната броня с дифузорен елемент се подават респектиращите по размер накрайници на изпускателната уредба. Над задния прозорец стърчи внушителен по размер спойлер. Задните светлини са станали по-тесни, в стила на Jaguar XE. F-Pace SVR напълно според очакванията ще стъпва на големи колела, зад които личат сериозни спирачни дискове. Очаква се окачването да получи още по-спортни настройки.

По-изискан интериор

От Jaguar обещават подобрения и по интериора, където ще ни очакват нови дигитални прибори и нов спортен волан. Инфо-развлекателната система получава по-голям екран и работи с Apple Carplay и Android Auto. Ъпдейтите ще могат да се правят и Over-the-Air. Британците обещават и осезаемо подобряване на качеството на материалите.

По отношение на задвижването не всичко изглежда на сто процента ясно. Вмомента F-Pace SVR се задвижва от 5,0-литров компресорен V8 с 550 к.с. и 680 Нм. В края на 2020 година обаче заводът на Ford в Уелс, където се произвежда този агрегат, затваря врати, поради което не е ясно как Jaguar Land Rover ще осигури на F-Pace SVR подходящ мотор - дали ще прибегне към собствените си агрегати, или ще търси задвижване отвън - от известно време усилено се говори за сътрудничество с BMW.

Коментари
comments powered by Disqus