Най-мощният SUV на британската марка беше заснет на Нюрбургринг
F-Pace ще бъде представен в обновена форма още през първата половина на идната година, докато спортното изпълнение SVR ще се забави до есента на 2021 г. Заснетите прототипи на елитния SUV показват, че в модела ще има някои съществени новости.
Внушителна изпускателна система и още по-спортно окачване
Предницата издава по-агресивно оформление с по-голяма радиаторна решетка, по-тесни светлини и уголемени въздухозаборници в бронята. Множество допълнителни аеродинамични елементи се забелязват на различни места по каросерията. Предният капак изглежда още по-силно контуриран отпреди. В страничния изглед се открояват най-вече големите вентилационни отвори в предните калници.
Отзад от спортната броня с дифузорен елемент се подават респектиращите по размер накрайници на изпускателната уредба. Над задния прозорец стърчи внушителен по размер спойлер. Задните светлини са станали по-тесни, в стила на Jaguar XE. F-Pace SVR напълно според очакванията ще стъпва на големи колела, зад които личат сериозни спирачни дискове. Очаква се окачването да получи още по-спортни настройки.
По-изискан интериор
От Jaguar обещават подобрения и по интериора, където ще ни очакват нови дигитални прибори и нов спортен волан. Инфо-развлекателната система получава по-голям екран и работи с Apple Carplay и Android Auto. Ъпдейтите ще могат да се правят и Over-the-Air. Британците обещават и осезаемо подобряване на качеството на материалите.
По отношение на задвижването не всичко изглежда на сто процента ясно. Вмомента F-Pace SVR се задвижва от 5,0-литров компресорен V8 с 550 к.с. и 680 Нм. В края на 2020 година обаче заводът на Ford в Уелс, където се произвежда този агрегат, затваря врати, поради което не е ясно как Jaguar Land Rover ще осигури на F-Pace SVR подходящ мотор - дали ще прибегне към собствените си агрегати, или ще търси задвижване отвън - от известно време усилено се говори за сътрудничество с BMW.