XF Sportbrake ще може да побира до 1675 литра багаж при сгънат заден ред седалки. Това е „най-универсалният модел“, който компанията Jaguar някога е произвеждала.
Основните промени при втория тип каросерия за моделната линия XF засягат, естествено, задната част. Техният ефект е минимален що се отнася до външните габарити (XF Sportbrake е само с 5 мм по-дълъг от седана) и общото тегло (със 70 кг повече).
За сметка на това обаче багажното отделение е нараснало до 550 литра при петместната конфигурация на салона и може да достигне до внушителните 1675 при сгънат втори ред седалки. Пътниците отзад пък разполагат с допълнителни 48 мм над главите си.
На този етап XF Sportbrake ще се продава единствено с дизелови мотори - 2,2-литров четирицилиндров и тилитров шестцилиндров, а осемстепенна автоматична трансмисия ще задвижва задните колела. Саморегулиращото се пневматично окачване пък ще се грижи за оптималния комфорт и добрата стабилност на комбито.
Jaguar XF Sportbrake ще дебютира на автомобилния салон в Женева идната седмица. Продажбите му обаче ще започнат през третата четвърт на настоящата година.
Дон Цеци
Че това си е чудничко Субару Легаси от предното поколение.