Хибридната система е базирана на 2,0-литров четирицилиндров турбо двигател
В Китай в момента има вълна от търсене на електрически модели и хибриди със зареждане от мрежата. Не е изненадващо, че не само местните, но и чуждестранните компании с готовност предлагат на китайците и едното, и другото, често разработени само за пазара на Поднебесната империя. Такъв е хибридният кросоувър Jeep Commander, който пристигна на автомобилното изложение в Шанхай в новата си вариация PHEV.
Известно е, че Jeep Commander е доста голям модел (дължина 4873 мм). Хибридната версия не се откроява сред неговите събратя. Малката разлика се състои в два люка на задните калници (на левия калник се намираа портът за зареждане) и дизайна на джантите.
Батерията под пода на багажника може да повлияе на неговия обем, но засега концернът FCA не е публикувал подробните характеристики на тази версия.
Компанията не посочва целта на петте сини светодиода отпред. Възможно е това да е обозначение на нивото на зареждане, което може да се прецени само чрез приближаване към автомобила. Програмите Hybrid, Electric, E-Save и Sport позволяват избор между обикновен и спортен хибриден режим, както и преминаване само в електрически режим или с двигател с вътрешно горене с икономисване на енергията в батерията.
Конструкторите заявяват, че хибридната система е базирана на 2,0-литров четирицилиндров турбо двигател (същият агрегат е използван в обичайните вариации на модела). Базовата версия генерира 234 к.с. или 265 к.с., а мощността на хибрида все още е известно. Не се посочва и мощността на електромотора. Но производителят твърди, че хибридният кросоувър може де измине само на ток 70 км. Производството на Jeep Commander се извършва в смесеното предприятие GAC FCA в град Чанша, където сега пускат но конвейера и хибридния вариант.