Концептът вече е завършен в новата цветова схема Earl със зеленикаво-жълти акценти
Основната характеристика на деменстрационния Farout се нарича сгъваема палатка на покрива. Просторната ваканционна резиденция е дълга 16 фута (4877 мм) и височина 7,5 фута (2286) и може да побере до четирима души и може да бъде премахната „за секунди“. По някаква причина Jeep не показва чудоразкритата палатка. Освен това е невъзможно да разгледаме интериора - „топъл и уютен“, декориран с дърво, тъмносиня кожа с оранжевши шевове. Вътре има място за хладилник, печка, висящи рафтове и маса.
Farout трябваше да дебютира през април на Великденското сафари (Easter Jeep Safari), но събитието беше отменено поради пандемията. Концептът вече е завършен в новата цветова схема Earl със зеленикаво-жълти акценти, 17-инчови гуми Falken Wildpeak A / T3W и аксесоари.
Jeep казва, че Farout е базиран на миналогодишнияконцепт Wayout . И двата автомобила са оборудвани с пренастроено окачване, амотритисьори FOX, лебедка, тегличи и други подобни.
С цялото ни уважение към палатката, главното във Faraut е турбодизеловият V6 3,0 EcoDiesel (264 к.с., 599 Нм), който е споменат девет пъти в описанието. Този мотор ще се появи в гама на на пикапа на американския Gladiator преди началото на септември и ще се предлага в Европа. Козът на дизеловия агрегат е икономичен: той изразходва средно 8,4 л/100 км (28 MPG). Той ще се предлага в нивата Sport, Overland и Rubicon, в комбинация с осемстепенна автоматичнатрансмисия TorqueFlite 8HP75. Вече приемат поръчки за производство. Междувременно серията от „великденски“ концепти (последният път бяха шест от тях) току-що започна. Първият беше Wrangler Rubicon 392, рекламиращ друг двигател - бензиновия V8 6.4 (456 к.с., 610 Нм).