Американският всъдеход запазва подвижните панели, вратите и предните стъкла
Компанията Jeep разсекрети новото поколение Wrangler SUV. Публичният дебют на автомобила ще се състои на изложението в Лос Анжелис, което се открива на 29 ноември 2017 г.
Невъзможно е да не разпознаем Jeep Wrangler, моделът, който изгря на поточната линия през 1986 г. Пред нас е новото, вече четвърто поколение на всъдехода. Автомобилът е разработен отново, но запазва всички ключови решения на своя предшественик: рамата, непрекъснатите мостове. Както и преди, Wrangler ще бъде един вид сам по себе си конструктор, може би дори повече.
Авторите на Wrangler обещават десетки опции за покрива, предното стъкло и вратите. Разбира се, ще има различни версии на междуосието, мощността на двигателите и типовете задвижване на четирите колела.
Кръглите фарове (сега само с диодни пръстени за дневните светлини), квадратни мигачи, а линиите сякаш са сечени с брадва... Всичко това е напълно разпознаваемо.
Оказва се, че автомобилът едновременно е колкото класически, толкова е и модерен. В сравнение с предишното поколение тук са подобрени системите за сигурност, а двигателите стават по-икономични.
Междувременно производителят представи само три снимки на новия Wrangler и няма никакви подробности. Официалната премиера на модела е насрочена за 29 ноември 2017. Тя ще се проведе на автомобилното изложение в Лос Анжелис. Тогава американците обещават да представят всички технически данни и повече снимки. Независимо от това неофициална информация за кросоувъра отдавна изтече в интернет.
По предварителни данни Wrangler ще получи по- твърда и по-здрава стоманена рама, а някои външни панели вече ще бъдат от алуминий.
Клиентите ще имат на разположение усъвършенстван шестцилиндров Pentastar 3,6, нов двулитров четирицилиндров турбодвигател Hurricane с директно впръскване, променливо газоразпределение и турбокомпресор тип twin-scroll. В гамата ще присъстват и дизелов VM Motori, но само 3,0-литров вместо предишния 2,8-литров. Двигателят трябва да работи в комбинация с шестстепенна механична и осемстепенна автоматична предавателна кутия (което е голяма стъпка напред, тъй като в предишните поколения автоматичните трансмисии бяха четири- и петстепенни). По-късно във фамилията на Wrangler се очакват хибридна версия и пикап.