Двойно предаване и осемстепенна автоматична трансмисия са част от базовото оборудване
Плъгин хибридното семейство на Jeep се разраства бавно. Продажбите на кросоувърите Compass 4xe и Renegade 4xe започнаха през лятото, а в началото на 2021 г. американците ще пуснат на пазара всъдехода Wrangler 4xe в САЩ, Европа и Китай. Новият автомобил получава бензинов турбо двигател 2,0 и два електрически мотора. Сумарната мощност на инсталацията е 380 к.с. и 637 Нм. Под задната седалка е монтирана литиево-йонна батерия с капацитет 17 кВтч, а когато е напълно заредена, Wrangler 4xe може да измине до 40 км само на ток. Постоянно задвижване на всички колела и осемстепенна автоматична трансмисия са част от базовото оборудване на хибрида.
При старта на продажбите хибридът Wrangler ще бъде представен в три модификации - 4xe, Sahara 4xe и Rubicon 4xe. Последният първоначално има по-усъвършенствана трансмисия с предни и задни блокировки на диференциала и пътен просвет от 274 мм. Геометрична проходимост на Rubicon - ъглите на влизане, рампа и изход достигат съответно 44, 22,5 и 35,6 градуса.
Сред външните разлики е тематичният син цвят за някои елементи. Тази цветова схема подчертава теглещите кукии, частично капака и табелките с 4xe. Особено внимание е обърнато на защитата на силовата електроника и блоковете за управление на задвижващата система за влага и пясък.
Водачът има право да избира един от трите режима на работа на хибридната електроцентрала. По желание работи Hybrid, когато електродвигателят се активира по-често. Съществуват също Electric и eSave режими. В последния случай автомобилът се опитва да спести заряда на батерията, като използва двигателя с вътрешно горене. Конструкторите също така поставят специален акцент върху факта, че Wrangler 4xe не е загубил офроуд качества, като е преминал към хибридно задвижване. В крайна сметка новата версия запазва непрекъснатите мостове, двустепенната раздатъчна кутия, впечатляващата конструкция на окачването и способността за преодоляване на дълбочини на брод до 762 мм.