Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Jeep Wrangler PHEV впечатлява с електрическо двойно предаване

25.01.2022 19:16

Новата технология 4xe Plug-in Hybrid (PHEV) осигурява още по-добра стабилност

В тежката зимна обстановка при хлъзгави настилки, сняг, лед и минусови температури легендарният всъдеход Jeep® Wrangler се откроява с безкомпромисната си проходимост. Благодарение на новата технология 4xe Plug-in Hybrid (PHEV) емблематичният модел осигурява още по-добра стабилност както по заснежени градски улици, така и при дълги пътувания до планински курорти с дълбок сняг.

Задвижване 4xe с три двигателя

Системата 4xe за електрифицирано задвижване на четирите колела позволява на Jeep® Wrangler PHEV не само да се справя безпроблемно със суровите зимни условия, но и да предложи на водача повече мощност и динамика в сравнение с версиите, оборудвани с двигатели с вътрешно горене. По-голямата производителност и по-добрата проходимост се дължат на комбинирането на два електрически двигателя и 2,0-литров бензинов турбомотор. В резултат системата 4xe разполага с по-висок ресурс от конвенционалните варианти. Тя предлага изключително прецизно управление на високия въртящ момент при движение с ниска скорост в офроуд и на тежки терени, когато е необходимо ниско предавателно отношение.

Ресурс от 380 конски сили и 637 Нм

С комбинирана максимална мощност от 380 конски сили и максимален въртящ момент от 637 Нм новият Jeep® Wrangler PHEV е най-мощният, най-бързият и същевременно най-екологичният Wrangler досега. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди и изминава повече от 50 км в електрически режим на задвижване на всички колела. Като
един от най-нискоемисионните модели в сегмента на високопроходимите автомобили Jeep® Wrangler предоставя възможност всекидневните дистанции в града да се преодоляват изцяло на ток. Чрез функцията за запазване на заряда в батерията за по-късен етап водачите могат да осъществяват дълги пътувания и да преминат в електрически режим с нулеви емисии в последната част на дистанцията (например в централните градски зони или извън асфалта сред природата).

Свободата да отидете навсякъде

Системата 4xe в новия Jeep® Wrangler PHEV представлява електрификация на задвижването на четирите колела по много
характерен за Jeep® начин, който подчертава основните ценности на марката. Сред тях на първо място е свободата да отидете навсякъде с автомобила и да направите каквото поискате. Пътуването без никакво притеснение от външните условия е заложено в гените на всеки Wrangler. Пословичната проходимост на модела е гарантирана и в електрически режим, в който водачът разполага с всички функции на постоянното задвижване на всички колела, двустепенната трансферна кутия и специалните понижаващи предавки.

Всички функции 4х4 работят в електрически режим

В новия Jeep® Wrangler PHEV единият от двата електрически двигателя служи като генератор, като изпълнява също функциите на стартер и алтернатор. Той се грижи за стартирането на бензиновия турбодвигател, за работата на функцията Start/Stop и за генерирането на електрическа енергия за батерията. Вторият електрически двигател е тягов. Той не е разположен на задната ос (както при други модели), а е интегриран в трансмисията и разполага с два съединителя. Единият може да отдели трансмисията от бензиновия двигател, а другият поема функцията на преобразувател на въртящия момент. Така Wrangler PHEV осъществява всички функции на задвижването на всички колела с изцяло електрическа мощност.

Коментари
comments powered by Disqus