Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

JLR разработва седалка на бъдещето

16.01.2020 11:07
JLR  разработва седалка на бъдещето

Тя имитира усещане за движение и намалява рисковете за здравето

Jaguar Land Rover разработва седалката на бъдещето - създадена да подобри благосъстоянието на водача, като се бори с рисковете за здравето, причинени от дългото време в седнало положение.

"Оформящата" седалка, разработена от отдела Body Interiors Research на Jaguar Land Rover, използва серия от механизми, вградени в пяната на седалката, които постоянно сменят своята позиция и карат мозъкът да мисли, че ходи. Тази технология е така разработена, че може да бъде пригодена различно за всеки шофьор и неговите спътници.

Повече от една четвърт от хората по света - 1,4 милиарда - водят все по-заседнал начин на живот . Това може да доведе до съкращаване на мускулите на краката, бедрата и седалището, причинявайки болки в гърба. Отслабените мускули също могат да бъдат причина за наранявания и напрежение.

Чрез симулиране на ритъма на ходене, движение, известно като тазова осцилация, технологията може да помогне за намаляване на рисковете за здравето от прекалено дълго седене при продължителни пътувания.

Д-р Стив Айли, главен медицински директор на Jaguar Land Rover, сподели: „Благосъстоянието на нашите клиенти и служители е в основата на всички наши технологични изследователски проекти. С помощта на нашата инженерна експертиза разработихме седалката на бъдещето, използвайки иновативни технологии, които не са били виждани досега в автомобилната индустрия. По този начин ние се ангажираме да се справим с проблем, който засяга хората по целия свят.”

Автомобилите Jaguar и Land Rover вече разполагат с най-новото в ергономичния дизайн на седалките - многопосочни настройки, масажни функции и климатичен контрол, поставени в цялата гама. Д-р Айли също така разработи съвети как да бъде регулирана седалката, за да бъде гарантирано перфектното положение на тялото при шофиране - от премахването на обемисти предмети от джоба до позиционирането на раменете.

Изследването е част от ангажимента на Jaguar Land Rover за непрекъснато подобряване на благосъстоянието на клиентите чрез създаването на технологични иновации. Предишни проекти включват изследвания за намаляване на гаденето при пътуване и прилагане на ултравиолетова технология за спиране на разпространението на настинка и грип.

Събрани заедно тези усилия спомагат за достигането до Destination Zero: амбицията на Jaguar Land Rover да спомогне на обществото да води по-безопасен и здравословен начин на живот, а околната среда да стане по-чиста. По този начин компанията гради едно отговорно бъдеще за своите работници, клиенти и общности. Чрез неуморни иновации Jaguar Land Rover адаптира продукти и услуги, за да отговори на нуждите на бързо променящия се свят.



Коментари
comments powered by Disqus