Сливат се отделите Комуникации и Маркетинг в един Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia
От 1 май Симона Гъдева заема поста мениджър Връзки с обществеността и социални медии за Renault и Dacia в България, а Даниел Иванов ще отговаря за Маркетинг и Връзки с обществеността за Nissan.
С настоящите промени се прилага и преструктуриране в компанията чрез сливане на отделите Комуникации и Маркетинг в един отдел Маркетинг & Комуникации Renault и Dacia. Отговорността за комуникацията на марката Nissan се поема от отдел Nissan.
Симона Гъдева започва кариерата си в Рено Нисан България през 2014 г. В продължение на четири години работи в областта на дигиталния маркетинг и връзки с клиенти. Симона Гъдева притежава бакалавърска степен по „Финансов мениджмънт и маркетинг” от Висше училище по застраховане и финанси.
Даниел Иванов също се присъединява към Рено Нисан България през 2014 г. на позиция Маркетинг мениджър за Nissan. Даниел завършва Софийски университет със специалност „Социология“.