Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Какво ще се случва на свободните тренировки в петък?

27.01.2009 12:54

Двама от пилотите на стартовата решетка изразиха крайно различно мнение относно влиянието върху състезателния уикенд на забраната за тестове по време на сезона.

Докато Марк Уебър вярва, че новото статукво ще доведе до много по-натоварени сесии в петък, то двукратният шампион Фернандо Алонсо е на мнение, че тренировките ще бъдат значително по-спокойни в сравнение с миналата година.

„Петъците ще са напълно различни поради факта, че тестовите ни програми ще бъдат ограничени драстично“, коментира Уебър пред германските колеги от auto motor und sport. „Дори и пистата да е „зелена“, ще се възползваме от всяка една минута, която можем да прекараме на нея. Всяка информация относно настройките на новите автомобили ще ни е от полза.“

Уебър е категоричен, че симулаторите са подходящи при изработката на нови компоненти, чиято ефективност може да се тества по време на тренировките в петък, но е категоричен, че „най-добрият тест ще бъдат самите състезания“.

Надеждата на Renault за нова шампионска титла – Фернандо Алонсо, е на противоположното мнение, що се касае до случващото се на пистата в петък.

„Ако даден отбор изпробва нови компоненти в петък, това ще доведе до голяма паника в гаража. Целта на тренировките е да провериш дали всичко работи добре, да се подготвиш за квалификациите и състезанието. В краен случай може да използваш това време за някои промени по настройките. С оглед на новите правила по отношение на двигателите също така не очаквам пилотите да въртят много обиколки“, смята испанецът.

През новия сезон всеки отбор ще има право на максимум шестнайсет мотора за всички състезания (по осем на пилот) плюс четири за тестовете извън него. Ограниченият брой единици подкрепя категорично тезата на Алонсо, особено с оглед на факта, че от тази година в състезателния уикенд попадат и двете тренировки в петък.

Коментари
comments powered by Disqus