Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кал Кръчлоу спечели първата си победа

22.08.2016 09:36
Кал Кръчлоу спечели първата си победа

Пилотът на LCR Honda триумфира в лудата надпревара на пистата в Бърно

Кръчлоу, който стартира едва десети, избра твърдата опция на гумите за мокро и се смъкна назад в началото на състезанието, след като основните му съперници заложиха на меката каучукова смес. С напредването на надпреварата обаче износването се оказа фактор и британецът постепенно си проби път до лидерската позиция.

На финала Кръчлоу завърши с аванс от 7,2 секунди спрямо Валентино Роси (Yamaha), който избра аналогичната стратегия и също като своя съперник изпитваше трудности в началото.

Марк Маркес (Honda) за разлика от Кръчлоу и Роси заложи на софт гумите и имаше сериозни затруднения във финалните обиколки. Въпреки това испанецът увеличи на 53 точки преднината си в челото на класирането, след като Хорхе Лоренсо (Yamaha) направи серия от стратегически грешки. Настоящият шампион дори смени мотоциклета си в края на състезанието, но се оказа, че рискът е прекалено голям и отново влезе в бокса, за да се смъкне до седемнайсетата позиция.

Дани Педроса (Honda) завърши четвърти, следван от заводския пилот на Suzuki Марвеик Винялес. Андреа Ианоне (Ducati), който само преди седмица спечели първата си победа на "Ред Бул Ринг", първоначално водеше колоната с меките гуми, но върна газта във втората половина от надпреварата и завърши едва осми. При съотборника му Андреа Довициозо ситуацията бе дори по-тежка. Грешка в първи завой и влизане в бокса за интермедиа го оставиха в дъното на колоната, като малко по-късно италианецът отпадна от състезанието. Пълните резултати може да видите тук, а класирането в шампионата - тук.

Следващият кръг от MotoGP е на 4 септември във Великобритания на пистата "Сливърстоун".

Коментари
comments powered by Disqus