Инициативата на Hyundai Motor беше отличена с One Show Automobile Advertising of the Year Award за автомобилна реклама на годината (видео)
Кампанията на Hyundai Motor „Послание до Kосмоса“ спечели наградата One Show Automobile Advertising of the Year Award за автомобилна реклама на годината в категория Онлайн видео на One Club и NAIAS.
Наградата е едно от най-новите и най- известните отличия за креативна реклама и видео, като се присъжда ежегодно в седем категории, включително за Печатна и външна реклама, Телевизионна реклама, Онлайн видео и други. Церемонията по награждаването се проведе по време на Североамериканското международно автомобилно изложение за
2016 г.
От старта й през април 2015 г. дигиталната кампания на Hyundai Motor „Послание до Kосмоса“ е непрекъснато в центъра на вниманието на социалните медии от цял свят.
Клипът има над 70 млн. гледания в YouTube (https://youtu.be/3EOAXrTrsOE) и е отличен с над 30 световни награди за реклама, включително Cannes Lions, Clio и New York Festivals.
В допълнение видеото се радва на голям успех в голям брой телевизионни канали по света, измежду тях такива от САЩ (ABC, NBC, Fox TV), Канада (CTV), Австралия (Channel9), Китай (CCTV) и други. Кампанията е отразявана и от елитни глобални печатни и онлайн издания, включително TIME, People и Forbes. Наскоро видеото беше обявено за най-добър видеоклип на 2015 г. от Automotive News.
Иновативната кампания представя как Hyundai Motor изпраща послание от 13-годишно момиче до баща й – астронавт. Във видеото 11 автомобила Genesis изписват огромно послание, покривайки около 5,55 км2 от дъното на сухото езеро Деламар в Невада, САЩ – което бащата на момичето може да види от Международната космическа станция.
Hyundai Motor вече са печелили наградата One Show за събитието Elantra Driveway Decision Maker в категория Интерактивна реклама през 2014 г. и за Dad’s Sixth Sense в категория Телевизионна реклама през 2015 г.