Онтарио, най-гъсто населената провинция на Канада, възнамерява да спре вноса на южнокорейски автомобили и в частност тези на Hyundai и Kia.
Това ще стане факт, в случай че азиатската страна не улесни достъпа на канадски автомобили до своя пазар. Премиерът на Онтарио Дъглас Макгинти твърди, че настоящите преговори за свободна търговия между двете страни облагодетелстват значително повече Южна Корея. Те определено не гарантират достъп на автомобилите, произведени в Канада, до южнокорейския пазар.
Според Макгинти Южна Корея е изнесла 114 000 превозни средства за Канада през 2006 година срещу 100 автомобила внос. Няколко модела се правят в Канада, в това число Ford Crown Victoria, Lincoln Town Car, Mercury Grand Marquis, Chrysler 300, Dodge Charger, както и бъдещите Dodge Challenger и Chevrolet Camaro.
Макгинти отправя послание и към индийската компания Tata Motors, че ако желае да продава струващия 2500 долара Nano в Канада, то той трябва да се произвежда на местна почва.
Докато канадската провинция налага рестрикции по отношение на вноса на автомобили от Азия, то ЕС одобри този на двата автомобила, произведени в Китай, които предизвикаха доста полемики. Става въпрос за така наречените „клонинги” - Zhejiang Jonway UFO, който много напомня предишното поколение на Toyota RAV 4 и по-луксозния SUV Shuanghuan CEO, копиращ предходната модификация BMW X5. Германците са единствените, които продължават да търсят начини за спиране на „евтините копия” по съдебен път.
За да не останат по-назад, от Geely Automobile също планират яростна атака на европейския пазар през следващите три години, коментира мениджърът за международните пазари Рони Уонг. Към тях ще се присъединят и Changfeng Motor и BYD Auto.
Китай разполага с повече от 100 автомобилни производители, които оперират главно на собствена територия. Някои от тях покориха и чужди пазари, навлизайки в развиващи се страни като Южна Африка (Foton, Meiya, Grat Wall Motors), където изискванията по отношение на качество и сигурност не са толкова строги както в Европа.
Мнозина са оптимистите, които смятат, че след около десетина години Китай – „най-голямата световна фабрика”, базирана на чуждо ноу-хау - ще влезе в пряка конкуренция с водещите западни производители.
Baro
taka si e Koreycite naposledyk pravqt hubavi i ka4estveni koli sprqmo kitayskite sa mng mng mng po-hubavi.abe fenove na audita sega umestno li be6e da se vklu4ite s AUDI kato na nikoy red ne se spomenava za tqh?kato pi6ite ne6to pone pro4etete edin pyt statiqta i togava draskayte.
audi fen
ANTI-AUDI, ti si bil goliam matematik be alou :-(|)
XXX
Аз мисля,че тези китаЙски колички че бъдат доста търсени предимно заради цената,макар че небих си купил такава катафалка.Например както много хора си купуват телевизор NEO вместо SONY така ще си купуват и CEO вместо BMW
ANTI-AUDI
audi=0000=2x00=2wc
hyundai_fen
[b]Тия нормални ли са да слагат Хюндай и тия китайски боклуци в един кюп?!?!Хюндай дори в най-ранните си години не е бил толкова зле колкото тия китайски боклуци са в днешното технологично време!Аз мисля че трябва да бойкотираме всички тея китайски бангий.Изобщо се чудя кой в Европа ще си купи толкова грозни и опасни "коли"?!![/b]
audi fen
audi forever muahahah >:-)
Ropero
Не е ли AUDI не ми говори! >:-)