Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Карлос Таварес залага на големия успех на марката DS

19.05.2015 11:07

Френският концерн PSA трябва да стане вторият най-голям автомобилен производител в Европа след Volkswagen Group

Постигане на успех на марката DS е една от най-големите задачи пред PSA/Peugeot-Citroen, категоричен е шефът на компанията Карлос Таварес, а френският концерн трябва да стане вторият най-голям автомобилен производител в Европа след Volkswagen Group.

PSA възроди емблемата DS, за да я превърне в премиум марка през следващите пет години, като се надява, че асоциирането с емблематичните DS автомобили, създадени от Citroen през 1950 и 1960 г., ще даде първоначалния тласък на новата марка.
Таварес обяви DS Automobiles като самостоятелна марка през април миналата година в опит да повиши рентабилността на PSA чрез увеличаване на продажбите на нови автомобили, насочени към клиенти в Европа и Китай.

Засега ефектът от DS не е особено оптимистичен. Глобалните продажби на PSA  нараснаха с 4,3%о до 2,94 милиона през миналата година, но продажбите на DS  намаляха с 3,4% до 118 472.

Таварес казва, че  DS е "инвестиция за бъдещето." Спадът на продажбите на марката през миналата година се дължи на липсата на нови продукти, посочи той. „Много съм развълнуван от това, което виждам сега в дизайнерското студио [за DS]”, сподели той пред Automotive News Europe.

Карлос Таварес смята, че на DS й трябва време , за да се превърне в истинска премиум марка, така че един ден да стане френската алтернатива на Audi. „Качеството е задължително условие, както и предоставянето на висококачествени автомобили, които хората да харесват, а доставките до клиентите да бъдат в точни срокове”, подчерта той.

Таварес вярва, че марката DS в крайна сметка ще бъде приета в световен мащаб с топло отношение, тъй като Франция е страната на висшата мода, изисканата кухня, виното и бижутата. „Мисията на DS е да представлява изтънчеността на френския лукс в автомобилния бизнес", каза той.

Анализаторите обаче са скептични относно амбициите на Таварес за новата марка DS. Maкс Уорбъртън, автомобилен експерт в Bernstein Research, се възхищава на идеята за асоцииране на DS с френския лукс, но казва: „Изграждането на първокласна марка от нулата ще бъде изключително трудно нещо”.

PSA показа някои от новите модели на марката DS пред  Уорбъртън и други финансови анализатори по време на събитие в Париж през март. Бъдещите модели на DS изглеждат атрактивно, но според наблюдателите те  съдържат смесица от стайлинга на Audi, Infiniti и дори BMW, посочи Уорбъртън. „Крайният резултат е може би непознаваем или дори объркан автомобил”, посочи той.

Коментари
comments powered by Disqus