Една от водещите бирени компании у нас – Карлсберг България, попълни автопарка си с 30 нови автомобила Hyundai i30 1.4 Blue Drive. Те бяха предадени в централния шоурум на официалния вносител на корейската марка в страната – Индустриал Комерс ООД, на Димитър Пашков - директор снабдяване и логистика на Карлсберг България.
Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас през последните пет години. В бранша традиционно тя е най-силният инвеститор в своите пивоварни, търговски марки и хора. Карлсберг България има богато портфолио от разнообразни вискокачествени пива: "Шуменско" и "Пиринско", както и международните брандове на голямата световна компания: "Туборг", "Холстен", "Карлсберг" и известната чешка марка "Будвайзер Будвар".
Hyundai i30 е най-продавания модел на Hyundai в Европа. Той е създаден в базата за развойна дейност в Рюселхайм, Германия съобразно изискванията на потребителите от Стария свят. Отличава се с изключително привлекателно съотношение между цена и качество, което му донесе множество награди от различни страни по света, включително и за най-екологичен автомобил.
Изборът на Карлсберг - Hyundai i30 1.4 Blue Drive, е един от най-екологичните варианти на модела. Версията Blue Drive е оборудвана с множество нови технологични разработки като стоп-старт системата и други, които снижават разхода на гориво и вредните емисии до 15%, без това да се отразява на динамиката и без да оскъпява значително стойността на автомобила.
Средният разход на Hyundai i30 1.4 Blue Drive е 5,2 л/100 км, а емисиите на СО2 - 135 г/км. Бензиновият двигател с работен обем 1395 см3 осигурява мощност от 109 к.с. и максимален въртящ момент 137 Нм при 5700 об. мин. Базовото оборудване включва ABS+EBD, предни и задни дискови спирачки, въздушни възглавници за предните места, странични и странични тип „завеса”, активни подглавници, пиротехнически колани, климатик, хладилна жабка, аудиосистема Radio RSD/CD/MP3, USB iPod изводи в централната конзола, мултифункционален волан и други.
Hyundai Motor Company е един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-а година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2014-та.
За Мондиал 2010, който ще се проведе от 11 юни до 11 юли в ЮАР, Hyundai Motor Company за пореден път ще изиграе основна роля за безпроблемното преминаване на състезанието, предоставяйки широка гама от своите високотехнологични и изключително комфортни превозни средства.