Експозицията е наречена “Шанхайската голяма тройка” като част от стратегията Value Forward
Компанията Karma Automotive (бивша Fisker Automotive) ще представи ново поколение на хибридния седан Karma Revero на 16 април, концепт с дизайн от ателието Pininfarina (на снимката под заглавието), както и чисто електрически прототип Carma Vision (на тийзъра долу) , Експозицията е наречена като “Шанхайската голяма тройка” като част от бизнес стратегията Value Forward..
Този автомобил е първият плод на сътрудничеството на Karma и Pininfarina, който започна през януари. „Ние споделяме с Karma страстта към красотата, изключителността и иновациите в името на екологичната устойчивост“, каза тогавашният шеф на студиото Силвио Ангори. "Ние сме обединени от привързаността към зашеметяващия дизайн", потвърди шефът на Karma Ланс Джоу.
Китайците твърдят, че Karma се превръща във “високотехнологичен автомобилен инкубатор с открита платформа.
Бяха привлечени ресурси, бяха наети екипи в Америка и Китай, бяха намерени партньори, изготвен е дългосрочен план.. Собствениците на Karma от Wanxiang Group упорито „ускоряват развитието на технологиите и продуктите“, за да започнат бързо да печелят. Следващото поколение на седана Revero (единственият модел в актуалния арсенал) ще се продава през втората половина на 2019 г. чрез 18 дилъри в САЩ, Канада, дори и в Чили.
" Karma е производител на луксозни автомобили, но ние не сме просто производител на луксозни автомобили," цитира шефа на компанията списание Forbes. Нека да се припомним, че Fisker не само фалира - автомобилите му имаха „лек проблем“ със запалвания, както и няколко коли изгоряха напълно поради технически дефект. 239 автомобила бяха отзовани, тъй като неправилно инсталираната скоба позволяваше на охладителната течност да изтича в отделението за батерията, причинявайки късо съединение.