Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: ден първи

13.02.2007 08:02

За втори път от началото на годината Педро де ла Роса е най-бързият пилот в предсезонната подготовка на екипите от Формула 1. Испанецът завъртя 76 обиколки на пистата “Каталуня” и постигна най-добро време 1:22.634, което отново прати McLaren в челото.

Първият ден от подготовката на отборите в Барселона посрещна екипите в най-комерсиалното автомобилно състезание с отлични атмосферни условия, но по обед пистата бе намокрена от падналия дъжд, което накара някои от отборите да прекратят временно тестовите си програми.

За пореден път MP4-22 оглави неофициалното класиране. Педро де ла Роса постигна най-добра обиколка 1:22.634 и изпревари пилотът на BMW Роберт Кубица. Разликата между двамата обаче бе само една хилядна. Другият състезател на McLaren Фернандо Алонсо финишира трети.

За разлика от “Сребърните стрели” екипът на Ferrari отново бе преследван от проблеми. Още при първата обиколка поради неизправност в електрическата система болидът на Фелипе Маса се запали и пое преждевременно към бокса. Кими Райконен също не се измъкна от неудачите с този компонент на F2007 и прекара известно време в гаража. По обяд дъждът допълнително усложни ситуацията в “Скудерията” и тотално провали плановете на отбора за първия ден от тестовата програма в Барселона. Маса успя да завърти едва 29 обиколки, а Райконен – 25.

Оптимизмът отново цари в BMW. Роберт Кубица се фокусира върху настройките на предното крило и на спирачната система и постигна второ най-добро време. Полякът се оплакваше, че характеристиките на Bridgestone не съответстват на неговия стил на каране, но това съвсем не си пролича днес. Тестовият пилот на BMW Тимо Глок също се включи активно в подготовката и навъртя 61 обиколки, които му отредиха десетата позиция.

Двата Williams-а за пореден път се представиха на ниво. Алекс Вурц продължи чудесната си серия и отново попадна сред най-бързи пилоти. Неговият съотборник Нико Розберг финишира девети.

Екипът на Renault днес се бе фокусирал върху рутинната подготовка, която включваше главно симулации на спиране в бокса и презареждане. Ковалайнен и Фисикела записаха съответно осмо и единайсето време. Конкуренцията от Toyota бе на сходно ниво. Ярно Трули финишира седми, а Франк Монтани – дванайсети.

Изненади в дъното на таблицата нямаше. Honda, Red Bull и Super Aguri отново окупираха последните места, но в Барселона към тях се присъедини и Spyker. Eкипът на Колин Колс стартира официално тестовата програма на F8-VII и едва ли може да е особено доволен от резултата. Младокът Адриан Сутил завъртя 83 обиколки, но най-доброто му постижение бе с близо три секунди по-бавно от това на Педро де ла Роса.

Барселона – 12 февруари

1. П. де ла Роса - McLaren MP4-22 - 1:22.634 - 76 об.
2. Р. Кубица - BMW Sauber F1.07 - 1:22.635 (+0.001) - 60
3. Ф. Алонсо - McLaren MP4-22 - 1:22.726 (+0.092) - 56
4. А. Вурц - Williams Toyota FW29 - 1:23.037 (+0.403) - 44
5. Ф. Маса - Ferrari F2007 - 1:23.077 (+0.443) - 29
6. К. Райконен - Ferrari F2007 - 1:23.215 (+0.581) - 25
7. Я. Трули - Toyota TF107 - 1:23.239 (+0.605) - 74
8. Х. Ковалайнен - Renault R27 - 1:23.491 (+0.857) - 55
9. Н. Розберг - Williams Toyota FW29 - 1:23.602 (+0.968) - 78
10. Т. Глок - BMW Sauber F1.07 - 1:23.653 (+1.019) - 61
11. Дж. Фисикела - Renault R27 - 1:23.896 (+1.262) - 79
12. Ф. Монтани - Toyota TF107 - 1:24.015 (+1.381) - 64
13. К. Клайн - Honda RA107 - 1:24.227 (+1.593) - 51
14. Д. Култард - Red Bull Renault RB3 - 1:24.291 (+1.657) - 80
15. М. Уебър - Red Bull Renault RB3 - 1:24.531 (+1.897) - 83
16. А. Дейвидсън - SA Honda RA106 - 1:24.574 (+1.940) - 66
17. Р. Барикело - Honda RA107 - 1:24.934 (+2.300) - 24
18. А. Сутил - Spyker Ferrari F8-VII - 1:25.581 (+2.947) - 83
Коментари
comments powered by Disqus