Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: Ден втори

02.02.2008 19:02

Фетел и Бурде най-бързи във втория ден от тестовете на пистата "Каталуня" със старата кола на тима.

Двамата пилоти на втория отбор на Red Bull във Формула 1 - Toro Rosso - Себастиан Фетел и Себастиен Бурде заеха първите две места в класирането във втория ден от тестовете на пистата "Каталуня" край Барселона. През деня тимовете се насочиха към търсенето на повече скорост в представянето на болидите си, а колата на Toro Rosso от 2007 година се оказа най-подходящата за този тип изпитания. Фетел и Бурде карат болида на тима от миналата година с някои подобрения по него, а днес сесията не беше безпроблемна за двамата пилоти на Герхард Бергер - и немецът и французинът записаха по едно спиране на трасето заради повреда, довели до прекъсване на тестовете.

Трети остана асът на McLaren Люис Хамилтън, който кара новата кола на Сребърните стрели МР4-23 и даде първо време в петък. Хамилтън завърши на четири десети от Фетел и с почти същата разлика изпревари новия си съотборник Хейки Ковалайнен.

Прогресът на BMW-Sauber във втория ден от тестовете беше илюстриран от петото място в класирането на Роберт Кубица, който загуби време в сутрешната част от сесията, когато колата му остана закована на пистата точно в 10 часа местно време заради технически дефект. Междувременно от немския тим обявиха, че Кристиан Клийн ще изпълнява функциите на трети и тестови, а Марко Асмер - на втори тестови пилот.

Представителите на Williams Нико Розберг и Казуки Накаждима продължиха днес участието си в тестовете, след като за изпитанията бяха доставени нови части за болида FW30, основно за закрепването на носа и предния спойлер на колата - проблеми в тези компоненти се оказаха причината за катастрофата на японеца в петъчната сесия, в която Казуки оцеля въпреки че излетя от трасето с много висока скорост.

Най-труден се оказа денят за звездата на Honda Дженсън Бътън, който отново бе доста по-бавен от очакваното и прекара много време в бокса на тима заради предполагаема повреда в управлението на колата му.

Коментари
comments powered by Disqus