Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Каталуня: Ден втори

26.02.2010 17:06

Нико Хюлкенберг (Williams) даде най-добро време във втория ден от тестовете на „Каталуня“. Дебютантът спря хронометрите на 1:20.614 секунди и измести Фернандо Алонсо (Ferrari) от първото място.

Хюлкенберг записа най-бързата си обиколка в 15:40 местно време при една от квалификационните си симулации. По време на сутрешната сесия пилотът на Williams работеше предимно върху дългите серии, като завърши деня с 99 тура.

Фернандо Алонсо остана втори, само на 23 хилядни зад лидера, но определено има причини да бъде доволен от днешното си представяне. За тестовете в „Каталуня“ екипът на Ferrari направи серия от промени по аеродинамичния пакет на F1, като върху него се появи дори и типичния за част от останалите отбори издължен капак на двигателя. Това, в комбинация с квалификационните симулации сутринта, помогна на Алонсо при един от последните му опити с малко гориво на борда да спре хронометрите на 1:20.637 минути.

По време на следобедната сесия испанецът се фокусира върху дългите серии и дори направи симулация на цяло състезание, в резултат на което завърши с актив от 134 обиколки, въпреки че в края на деня предизвика и един от червените флагове.

Педро де ла Роса (Sauber) и Витантонио Лиуци (Force India) затвърдиха за пореден път предположението, че техните отбори ще се намират в добра форма за началото на сезона, след като завършиха съответно трети и четвърти. Себастиан Фетел (Red Bull) допълни челната петица, независимо че спря половин час преди края на сесията заради технически проблем.

Двамата световни шампиони – Михаел Шумахер (Mercedes GP) и Люис Хамилтън (McLaren) се концентрираха предимно върху дългите серии, което е и причината да останат зад шестия Хайме Алгерсуари (Toro Rosso), съответно седми и осми. Последен в групата на миналогодишните отбори завърши Роберт Кубица (Renault).

Битката между новаците Lotus и Virgin този път завърши в полза на първите, въпреки че Ярно Трули предизвика на два пъти появата на червения флаг. Тим-шефът на Lotus Майк Гаскойн обясни, че причината за проблемите на Трули отново са свързани с хидравличната система на T127, но бе доволен от прогреса, който неговият тим направи в посока настройките.

Тестовете в Барселона продължават до неделя включително.

Коментари
comments powered by Disqus