Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Катастрофа, а не инфаркт, е причина за смъртта на Обижу

23.01.2007 13:01

Причината за смъртта на френския мотоциклетист Ерик Обижу вероятно не е сърдечен удар, а катастрофа. 42-годишният състезател загина в края на четиринадесетия специален участък между Тамбакунда и Дакар в Сенегал по време на 29-ото издание на най-екстремната пустинна надпревара.

Според първоначалните сведения причината за смъртта на мотоциклетиста бе инфаркт. “15 километра преди финала той спря, защото не се чувстваше добре. Последва припадък, след който Обижу така и не успя да се върне към живота. Той бе фанатик на тема мотокрос. В кариерата си имаше шест участия в Рали Дакар, като през 2001 година се класира на престижната 16-а позиция”, бе първоначалният коментар на организаторите.

“Някои нови сведения ни карат да мислим, че Ерик е жертва на катастрофа”, заявява организаторът на надпреварата Жилберт Исерн пред френския Sud Ouest, цитиран от BBC. “Първите данни от медицинската експертиза включват няколко фрактури. Местната полиция също има доказателства, че става въпрос за инцидент.”

Първоначалните сведения за смъртта на Обижу са базирани на факта, че мотоциклетът на французина е открит изправен до мястото на инцидента.

След трагичния край на френския мотоциклетист жертвите на Рали Дакар за 2007 година станаха две. Мотоциклетистът Елмър Саймънс с КТМ почина след катастрофа на 142-ия километър между Ер Рашидия и Уарзазате в Мароко.
Коментари
comments powered by Disqus