Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Катастрофата на Ботас може да има последици за Mercedes

21.04.2021 12:31
Катастрофата на Ботас може да има последици за Mercedes

Фиксираните бюджети са в основата на притесненията на Тото Волф и компания

Катастрофата между Валтери Ботас и Джордж Ръсел бе централна тема в специализираните медии след Гран при на Емилия-Романя. Връзката на британеца с Mercedes и амбициите му да заеме мястото на Ботас провокираха серия от спекулации относно случилото се на „Имола“, но причината Тото Волф да се притеснява за последиците от тази катастрофа са съвсем различни.

От настоящия сезон отборите функционират при условия на ограничени бюджети. Това означава, че независимо от обстоятелствата и възможностите всеки тим трябва да лимитира разходите си до 145 милиона долара. Ето защо подобен инцидент може да има дългосрочни последици за представянето на Mercedes.

„Ударът беше много сериозен“, коментира Волф за Motorsport.com. „Автомобилът ни е бракуван почти напълно, но при условията на таван на бюджетите не се нуждаем от това. Не е изключено да ограничим ъпгрейдите, които ще направим.“

„А и фактът, че се случи на мокро… Нямаше контакт, просто загуба на контрол на мокро, а впоследствие двата автомобила катастрофираха. Не е това, което очаквах.“

„И без друго сме притиснати от тавана на бюджетите. През цялото време се страхувах, че можем да бракуваме автомобил. В случая не всичко е за боклука, но почти всичко, което съвсем не съответства на желанията ни.“

Германците все още не са наясно какви са пораженията по автомобила и каква част от компонентите могат да се използват повторно.

„Инцидентът беше тежък и едно от нещата, които трябва да проверим много внимателно, е дали има поражения по задвижващата система“, обяснява Андрю Шовлин, който е инженерен директор на пистовите операции в Mercedes.

„Той (Ботас) не завърши състезанието, така че скоростната кутия не ни притеснява. Но тази година има друг фактор – таванът на бюджета. Подобни поражения не попадат в плановете ни.“

Коментари
comments powered by Disqus