Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Cee’d: Отличникът

15.01.2007 13:01

Kia разработи модела Cee’d изцяло на територията на Европа, с цел в бъдеще да си извоюва подобаваща позиция в класа на Golf. Моделът се появява на пазара в началото на тази година, а у нас се очаква през пролетта.

Най-напред стартира версията хечбек с пет врати, комбимоделът трябва да излезе на сцената през септември, а по-спортно насочената модификация с три врати трябва да бъде факт към края на годината. Забележителното при този модел на Kia е, че той е изцяло проектиран в Рюселсхайм, там е създаден и дизайна му. Автомобилът изглежда изчистен, стилен и без излишни детайли.

Обемът на вътрешното пространство е впечатляващ, а предлаганият от седалките комфорт е поне толкова отдалечен от доскорошните привички на корейските производители в това отношение, колкото е далеч Сеул от Рюселсхайм... Наред с това, Cee’d може да се похвали и с един от най-големите багажници в класа.

Cee’d плътно следва най-добрите в класа

Що се отнася до поведението на пътя, този път Kia следва плътно най-добрите европейски представители на сегмента. Задното многозвенно окачване е напълно ново, поведението на пътя е сигурно и дори динамично, особено при наличието на предлаганите като опция 17-цолови колела. Те допълнително подобряват управляемостта, но леко развалят иначе доброто впечатление от комфорта на возене. С 16-цолови колела Cee’d категорично предлага по-добър комфорт, като запазва неутралното и стабилно поведение на пътя.

За началото на продажбите е предвидена палитра от три бензинови и един дизелов двигател. 1,6-литровият турбодизел от серията CRDi може срещу доплащане да бъде екипиран с филтър за твърди частици. Двигателят е успял да се отърси от типичната за този тип агрегати слабост при потегляне, няма резки и неприятни пропадания, както и изригвания на кривата на въртящия момент, а наред с всичко това, работи извънредно плавно и почти без вибрации. Базовият 1,4-литров бензинов мотор е малко муден, но затова пък се развърта с лекота, работи култивирано и също както дизела може да се похвали с леко и прецизно превключване на предавките на петстепенната трансмисия.  


Коментари
comments powered by Disqus