Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Niro 2022 ще внесе свеж дизайн и нов салон

20.07.2021 11:29

Кросоувърът предлага второ издание със стил, повлиян от концепта HabaNiro

Kia Niro ще се завърне за второ поколение в края на текущия жизнен цикъл на автомобила, със смел нов дизайн, вдъхновен от радикалния концепт HabaNiro от 2019 г.

Предстои да бъде разкрит по-късно тази година - само пет години след като актуалният автомобил се появи за първи път - следващото поколение на Niro ще приеме по-разпознаваем SUV-вдъхновен силует, както и множество реплики, които го свързват с по-новите модели на марката .

Kia е в средата на радикална, ръководена от дизайна трансформация на моделната си  гама. Изцяло новият електрически флагман EV6 и SUV-ът от следващо поколение Sportage дават предпоставки какво да се очакват от бъдещите модели, включително Mk2 Niro, който очевидно прави значително отклонение от предшественика си, въпреки маскировката на прототипа, засенчваща ключовите детайли.

Някои от по-радикалните дизайнерски реплики на концепта HabaNiro (неговите врати тип пеперуда, контрастиращ преден край и изпъкнала подложка в стил 4х4) няма да бъдат пренесени в серийния автомобил, но някои ключови разлики за второто поколение са видими.

Има капак в стил мида, например, и по-остра, ноклжнина С-кжлжно, която трябва да направи по-агресивна позиция. Междувременно, изпъкнала устна отзад изглежда е моделирана на тази на EV6 и Sportage и е подкрепена от нови вертикални спирачни светлини с форма на бумеранг, подобни на тези на новия Bayon от Hyundai.

Смята се, че интериорът на HabaNiro не е дал силни намеци за крайия сериен салон, като се има предвид неговият необичаен дизайн и силен акцент върху напълно автономните възможности за шофиране, но все пак можем да очакваме технологично преоткриване на конкурента на Kia -Nissan Juke, с физически превключватели, чувствителни на допир контроли и по-изчистен, по-малко претрупан външен вид - както се вижда от погледа в прототипа.

Kia все още не е детайлизирала публично предлаганото задвижване за новото поколение на Niro, освен да потвърди, че ще продължи да предлага избор от хибридна, PHEV и чиста EV мощност. Твърди се, че концептът HabaNiro се намира на върха на изцяло нова платформа, най-вероятно архитектурата E-GMP, която стои в основата на Kia EV6 и Hyundai Ioniq 5, но остава да се види дали Niro е един от седемте базирани на E-GMP модели на Kia ще бъдат пуснати на пазара през 2026 г.

Независимо от техническия си състав, Niro вероятно ще се възползва от повишена ефективност, най-вече с по-новата технология на батерията, подобрена в автономния пробег на актуалния e-Niro от 450 км.

Коментари
comments powered by Disqus