Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia Niro: Умел комбинатор

14.09.2022 08:28

Зад волана на второто поколение Kia Niro във вариант самозареждащ се хибрид

Kia Niro постигна голям успех още в първото си поколение, а наследникът има всички шансове да задмине своя предшественик не само като популярност сред клиентите, но и от гледна точка на качествата на самия автомобил. Компактният кросоувър ще се продава с три версии на задвижване – първа дебютира версията самозареждащ се хибрид, която и имахме възможност да управляваме. Съвсем скоро към нея ще се присъединят изцяло електрически вариант, както и plug-in хибрид, който по данни на производителя ще има пробег на ток от почти 60 километра. Такъв тип концепция по отношение на моделната гама изглежда много подходящо решение за преходните времена, в които живеем, тъй като в буквалния смисъл предлага (почти) за всекиго по нещо.

Модерен стил

Отвън автомобилът изглежда по-самоуверен и по-отличителен сред конкурентите си, отколкото беше първото поколение на Niro. Линиите на каросерията са сравнително изчистени, но са съчетани с различни нестандартни на вид детайли, сред които особено силно впечатление правят широките задни колонки на покрива с техните характерни тесни и миниатюрни аеродинамични отвори, явяващи се продължение на пластмасовите елементи зад задните прозорци – детайл, който кореспондира чудесно с напомнящите на бумеранг задни светлини. Като цяло Niro изглежда свежо, модерно, донякъде нестандартно и се вписва отлично в така популярния сегмент на градските кросоувъри.

Вътре водачът бива посрещнат от атмосфера, която е добре позната от новите модели на Kia и Hyundai – ергономичната концепция е доста сполучлива, въпреки отпадането на голяма част от класическите бутони и превключватели. При дадени функции замяната им от сензорни полета в интерес на истината не е допринесло за подобряването на интуитивността на управление, но това е явление, което се наблюдава през последните години при абсолютно всички производители на едросерийни автомобили. Иначе оборудването, типично за марката, варира от много добро при базовото до направо учудващо богато при върховото изпълнение. Седалките са удобни, обезшумяването – на добро ниво, а функционалността и вътрешното пространство правят Niro напълно подходящ за семейна употреба. Мястото на втория ред е съвсем достатъчно за комфортното пътуване на възрастни пасажери на по-дълги разстояния. Между другото, независимо от наличието на високоволтова акумулаторна батерия под пода на товарното отделение, багажникът побира между 425 и 1419 литра, което е сред добрите стойности за сегмента.

Повече за впечатленията ни за новата Kia Niro, както и много други теми от света на автомобилите, можете да откриете на страниците на септемврийския брой на списание auto motor und sport, който вече е на пазара.

Текст:
Божан Бошнаков
Снимки:
Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus