Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia празнува 5 милиона продадени Sportage

19.03.2018 12:44

Kia регистрира продажбата на 5-милионния компактен SUV и бестселър на марката – Sportage

Представен на световните пазари през 1993 г., четвърто поколение Sportage празнува своята 5 милионна продажба, точно на 25-та годишнина от лансирането му. Последната версия на модела с дебют през 2016 г. е по-популярна от всякога с реализирането на средно 38 000 продажби на месец в световен мащаб през 2017 г.

‘Горди сме, че успяхме да достигнем този важен етап от развитието на нашия бестселър и да регистрираме 5-милионната му продажба. Широката популярност на Sportage в световен мащаб е доказателство за неговите безспорни характеристики, изключително атрактивен дизайн и високо качество,” каза Ho Sung Song, Изпълнителен вицепрезидент, Отдел международни дейности, KIAМоторс „За периода от 1993 г. до сега Kia Sportage се превърна в един от най-търсените компактни SUV модели на международните пазари, а успехът му доведе до разработването и конструирането на поредица кросоувъри в гамата на марката, които очакват своята бъдеща премиера.”

През 2016 и 2017 г., Sportage надмина продажбите на представителя в Б-сегмент Рио и се превърна в глобален бестселър на Kia. Убедителните продажби на модела през първите 2 месеца на 2018 г., съответно 36 632 и 32 930 броя, още веднъж затвърждават позицията му на лидер в гамата на южно-корейския авто-производител.

Kia Sportage дебютира през 1991 г. на автосалона в Токио, представяйки “Urban SUV” концепцията на марката за компактен и практичен SUV. Моделът постигна изключителен успех с регистрирани 500 000 продажби.

След 7-годишен цикъл на производство, продажбите на второ поколение Sportage възлизат на 1 223 776 броя в международен мащаб. Трето поколение от модела надхвърли 1 милион продажби по света само за 4 години от лансирането му.

Четвърто поколение Sportage се отличава с прогресивен дизайн, практичност, удобство, комфорт, иновационни технологии и редица системи за сигурност и безопасност.

Kia Sportage е носител на престижни и международно признати награди за дизайн, като ‘iF Design’ и ‘red dot’. Моделът е отличен и с най-висок рейтинг за сигурност от IIHS - независима, неправителствена американска организация с научна и образователна дейност, посветена на пътната безопасност.

Коментари
comments powered by Disqus