Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kia представи новото поколение на Optima

17.12.2019 15:00

След смяната на поколението прилича на фастбек, получи двойно предаване и нови технологии

В Корея компанията Kia напълно разсекрети седана K5 за родния пазар, който познаваме като Optima. Световните продажби на автомобила ще започнат през първата половина на следващата година. Моделът от ново поколение стана по-голям: дължината на седана вече е 4905 мм (+50 мм), а междуосието е увеличено с 45 мм, до 2850 милиметра.

Седанът има сложна LED оптика, марковата радиаторна решетка тип Tiger Smile е с леко модифицирана форма, релефен покрив, големи странични въздухозаборници и агресивни брони. Задните светлини на автомобила вече са обединени с линията на стоп светлините. Optima има визуално къс багажник, наклонен покрив и силно застлано задно стъкло. Като цяло, след смяната на поколенията, автомобилът започна да прилича повече на класически фастбек.

В салона се появява дигитално табло, а вместо традиционния предавателен лост вече се предлага въртяща се шайба. Optima също получава сензорен блок за климатроника, девет въздушни възглавници, подсветка Mood Lighting, камера за обратно виждане и многофункционален волан с три спици.

Базовият двигател ще бъде бензинов 1,6 с мощност 180 к.с., а на повечето пазари Optima ще бъде оборудван с агрегати 2,0 MPI (152 к.с.), 2,0 CVVL (160 к.с.), както и 2,5 GDi (194 к.с.). По-късно ще има Optima GT с 290 к.с., както и хибридна модификация. Някои версии ще се предлагат със задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus