Новото лого на марката включва взаимосвързани букви, които могат да бъдат черни или бели
Kia планира да промени корпоративното си лого в началото на следващата година. Според Automotive News с позоваване на главния изпълнителен директор на корейския концерн Хо Сун Сун, това ще се случи като част от глобален план, наречен Plan S, който включва превключване на марката към електрически автомобили и хибридни модели.
Очаква се до 2025 г. корейската компания да има поне 11 електрически автомобила в гавмата си. Kia планира да похарчи 25 млрд. долара за тяхното създаване.
„Ще се опитаме да намерим нова целева аудитория в процеса на рестартиране на нашата марка“, обясни топ мениджърът.
Всички нови електрически автомобили Kia ще бъдат изградени върху платформата Electric-Global (E-GMP), която също се използва от Hyundai. Корейците се надяват, че техните зелени модели ще представляват поне 20% от глобалните продажби до 2025 г.
Новото лого на марката включва взаимосвързани букви, които могат да бъдат черни или бели. Подобно оформени символи бяха използвани от Kia на електрическия концептуален автомобил Imagined by Kia, който дебютира на автомобилното изложение в Женева миналия март, но остава да видим дали новата емблема ще се използва за всички модели на компанията или е създадена специално за автомобили с хибридни и напълно електрически задвижващи системи.
В момента Kia вече продава някои от автомобилите си с отделни лога. Например в Южна Корея спортният лифтбек Stinger се продава с емблемата E. Освен това е създадено отделно уникално лого за флагманския SUV от ново поколение Mohave.