Компанията регистрира ръст от 3.5% спрямо същия период на предходната година
КИА Моторс обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за септември 2016г. възлизат на 252 586 броя. С това компанията регистрира ръст от 3.5% в сравнение със същия период на предходната година.
През месец септември КИА отчита 24.5% ръст в Китай с регистрирани 56 318 автомобила, Западна Европа +11.8% ръст с реализирани 44 700 броя и основните пазари +6.6% с продадени 41 978 автомобила.
Общо за деветте месеца на 2016г. глобалните продажби на КИА са се увеличили с 3.1%, достигайки 2 190 700 броя. Европа отчита най-голям ръст за периода с реализирани 338 071 продажби (+14.3%). Корея и Китай бележат ръст от респективно 5.0% и 3.7% с реализирани съответно 396 460 и 432 849 броя автомобили с марка КИА. В Северна Америка продажбите на марката нарастват с 3.4% до 547 845 продадени автомобила.
Бестселърът на КИА за месец септември е компактният SUV Sportage с общо 42 864 продадени единици. Представителят в малкия клас - Rio (известен под името К2 в Китай) заема втора позиция с реализирани 39 215 броя, следван от Cerato (известен още като Forte или К3 на някои пазари) с 36 092 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Оптима с реализирани 19 871 единици. На 5-та позиция се подрежда градския кросоувър Soul с регистрирани 16 468 продажби.