Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китайски производител планира програма във WRC

13.05.2021 20:22
Китайски производител планира програма във WRC

Плановете са за Rally3 автомобил, който да е готов най-рано след три години

Китай е най-големият производител на автомобили в света и въпреки това все още няма пряко участие във WRC. През 2016 г. рали „Китай“ попадна в календара на световния шампионат, но заради наводненията край Пекин организаторите поискаха от ФИА състезанието да бъде отменено и то така и не получи нова дата.

Въпреки това интересът на компаниите в региона все още е налице. Според специализирания сайт Dirtfish.com китайски автомобилен производител вече е взел решение за рали програма и предстои единствено уточняване на детайлите.

“Автомобилът е на път“, коментира неназованият източник на Dirtfish. “Планирането вече е факт. По всяка вероятност в началото ще бъде Rally3. Но едва ли ще е по-рано от две години.“

Китайският производител е обсъждал вариант за участие и в една от двете водещи категории (Rally1 или Rally2), но на финала се е спрял върху новия Rally3 клас, който е страхотна отправна точка заради ниските бюджети и двойното предаване.

„Говореха и за нещо повече, за по-голям автомобил (от по-голям клас)“, допълва още източникът на Dirfish. “Има обаче вариант и за Световния рали крос шампионат. В компанията обсъждат всичко възможно за момента. Много е вълнуващо.“

„Рали спорът е много популярен в Китай. Всички искат отново да видят Китай във WRC.”

Последният официален ангажимент към WRC на страната е рали „Китай“ през 1999 година. Пилотът на Toyota Дидие Ориол печели единственото издание на надпреварата.

Коментари
comments powered by Disqus