Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Китайците превърнаха Audi A7 в петметров седан

20.04.2021 10:19
Китайците превърнаха Audi A7 в петметров седан

Разработен е от съвместното предприятие SAIC-VW и ще бъде сглобяван в Шанхай.

Вече официално: моделът Audi A7 ще се предлага в Китай с два варианта на каросерията. Традиционен седан с префикс L в името е добавен към представения преди това лифтбек. Дизайнът на предния край на двата автомобила е идентичен, но седанът има оригинален покрив, задна част и врати, както и формата на остъкляването. 

Междуосието на автомобила с четири врати е добавило 98 мм и сега е 3026 мм, което е дори повече от късото междуосие Audi A8 (2998 мм). А на A7 L малко му липсваше, за да настигне стандартния A8  по дължина - 5076 срещу 5172 мм.

Автомобилът е разработен от съвместното предприятие SAIC-VW и ще бъде сглобяван във фабрика в Шанхай. Тиражът на автомобилите от поредицата за добре дошли няма да надвишава хиляда бройки. Също така в гамата се очакват версии с двулитров турбо двигател със 190 и 245 к.с..

Основните конкуренти за Audi A7 L ще бъдат BMW Gran Coupe от Серия 8 и Mercedes CLS. Първият струва поне 968 000 юана , а вторият, благодарение на 1,5-литров мотор, от 576 800 .

Версията First Edition е богато оборудвано от самото начало. Например, клиентът не трябва да плаща допълнително за въздушно окачване с адаптивни амортисьори и напълно управляемо шаси. Също така в списъка с основно оборудване е мултимедийната система MIB3 с технология Audi Asterix, свързана с местни онлайн услуги.

Засега дебютира само седанът First Edition A7 L, който ще бъде първият пуснат в продажба. Тези автомобили имат трилитров турбо  V6 3,0 TFSI (340 к.с., 500 Нм) под капака, работещ заедно с 48-волтов стартов генератор и седемстепенен S tronic преселектор. Задвижването на четирите колела също се предлага стандартно, но приставката quattro ultra със съединител на задния мост. Продажбите на модела Audi A7 L, който е малко вероятно да излезе от Поднебесната империя, ще започнат в края на годината. Цените не са обявени, но за лифтбека с 2,0 турбо двигател (V6 не е инсталиран на автомобил с пет врати ), те искат от 573 800 юана .

Коментари
comments powered by Disqus