Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kneißler M3 E46: Луди години

03.09.2009 16:01

Дали от носталгия към изминалите години, дали просто поради факта, че предходната генерация на BMW M3 изглежда по-стилно от настоящата, но и от Kneißler Autotechnik са се изкушили да преработят E46.

В началото на юли ви представихме G-Power M3 E46. Два месеца по-късно е ред на Kneißler да покаже своите умения върху спряната от производство през 2006 г. M3. А това определено си заслужава, защото 3,2-литровият шестцилиндров редови мотор е надут до 459 к. с. и 498 Нм максимален въртящ момент благодарение на новия механичен компресор, охладител и препрограмирания блок за управление на двигателя. Всяко удоволствие обаче си има цена, а в случая тя е просто безумна – 13 000 евро за силовия пакет на Kneißler.

За да обуздае тези 459 „коня“, които се вихрят под капака на M3, Kneißler предлага високоефективната спирачна система Stoptech с шестбутални апарати и 380-милиметрови дискове на предната ос и четирибутални и 355 милиметрови за задната. Цената за комплекта е 6995 евро. Охладителите на спирачните апарати, дело на немската Stahlbus, ще ви струват допълнителни 109 евро.

Стандартното окачване е заменено с регулируеми коиловъри (1749 евро) и нови стабилизращи щанги (419 евро) на KW. Спортното ауспухово гърне допълва силовия пакет срещу 1350 евро.

Външните отличителни белези на преработената от Kneißler M3 E46 са 20-цоловите джанти Oxigin, обути в нископрофилните гуми на Hankook (255/30-20 и 305/25-20), и крилатите врати. За новите колела и гуми ще трябва да платите 2723 евро, а за модифицираните в стил Lamborghini врати – 1990 евро.

Коментари
comments powered by Disqus