За автосалона в Женева шведската автомобилна работилница Koenigsegg работи върху две строголимитирани серии на модела CCX, чиято мощност достига 1 018 конски сили.
Шведите планират сглобяването на шест екземпляра от изпълнението CCXR и 14 автомобила, носещи обозначението CCX. Цената на първата версия, която ще ползва бензин или етанол, възлиза на 1,5 милиона евро, а "по-малкият" CCX ще се разменя срещу само 1,33 милиона.
В лицето на последните творения на Koenigsegg бъдещите им собственици разполагат с две радикални версии на CCX, оборудвани с по-твърдо окачване, скъсен клиренс, защитаващ вътрешността на купето ролбар, по-голям челен спойлер и подвижно антикрило. В салона пък приложение намират някои от обичайните за повечето лимитирани версии атрибути - специални вътрешни прагове, камера за задно виждане, навигационна система и подготовка за Bluetooth.
Под ламарините на този свръхзвуков изтребител се спотайва осемцилиндров V-образен агрегат с битурбопълнене.
Koenigsegg | CCX | CCXR |
Двигател | V8 | V8 |
Обем | 4,7 литра | 5,0 литра |
Мощност | 888 к. с. | 1 018 к. с. |
при | 7 000 об./мин. | 7 000 об./мин. |
Въртящ момент | 920 Нм | 1 060 Нм |
при | 5 800 об./мин. | 5 600 об./мин. |
Максимална скорост | > 395 км/ч | > 400 км/ч |
0 - 100 км/ч | 3,2 сек | 3,2 сек |
0 - 200 км/ч | 9,2 сек | 8,9 сек |
lamborghini miura sv
Да такъв автомобил е "машина за самоубийство" дори мистичният пилот-изпитател на Топ Гиър излетя с него от пистата. За последната личност се твърди, че е самият Деймън Хил! Но един Додж Нитро е още по опасе, особено в ръцете на по-неопитен водач.Катастрофа с 200 или с 400 винаги е смъртоносна. В съвременните автомобили можеш да оцелееш при 50-60(при толкова се правят повечето краш-тестове) айде до 100-120! Суперавтомобилите вече имат по-здрава структура от композитни материали, високоякостни стомани и алуминиеви сплави и т.н. и бихас предпазили пилота и при по-високи скоросто, но не и другите участници в катастрофата, затова и мястото им е на писта със зони за сигурност, в ръцете на опитни водачи, без случайни жертви. Додж с 200 км/ч с такъв висок център на тежестта си е още по-голяма лудост! Да не говорим, че не доставя удоволствие!
konan
:)
mitko
tova e avtomobil za hora koito narichat sebe si kolekcioneri a za nas obiknovenite da go gledame po kartinkite na spisaniata
virtualinsanity
Tova si e edin super extremen super car!!!Ne moga da si predstavq kakvo e izjivqvaneto da budesh v nego pri uskorenie ili pri 400km/h. :) Struva mi se, che tochno tozi Koenigsegg e po-dobur ot Bugatti Veyron. No za da go tvyrdq sus sigurnost trqbva da gi testvam i dvete ;)
Венци
Аз лично препоръчвам Dodge Nitro SRT. Красив американски SUV с туптящо 4 литрово "сърце" с надпис HEMI осигуряващо чистата мощ от обема. Вярно че не може да вдигне 400 км/ч но за сметка на това можеш да возиш семейство плюс багаж по магистралата с 200 км/ч без притеснение (освен за разхода на гориво) :-D
Венци
Ти пък, за какво ти е такава машина за бързо самоубийство, по-добре си купи MIG 29 ;)
d-r.Kurtev
Aco udaria megabaxa v L.Vegas,i az 6te si vzema edna!!! :'(