Само в четири държави при търсене в Google на първо място излизат местни марки
Японската марка Toyota е най-популярната марка в търсачката на Google през миналата година. До такъв извод е стигнала компанията Quickco, която е провела собствено изследване и се простира върху 193 страни.
При търсене в Google думата Toyota води на първо място в 74 страни. На второ място е BMW. Немската марка най-често чрез интернет търсят жителите на 51 страни. Топ три затваря Hyundai (първо място в 17 страни). На трите марки се падат 73% от всички популярни заявки за търсене в световен мащаб.
Междувременно проучването установи, че само в четири страни местни марки застават начело при търсене в Google – това са Германия (BMW), Франция (Renault), Швеция (Volvo) и Италия (Fiat). От своя страна жителите на Южна Корея най-много се интересуват от автомобили BMW, а в САЩ – от Toyota. Американската марка Chevrolet е най- търсена в Аржентина, Чили, Колумбия, Еквадор и Мексико.
Както беше установено от изследването на Quickco, най-големи фенове на спортни автомобили са жителите само на една страна в света - Нигер. Там сред най-търсените марки на първо място се появява Bugatti.