Spyker освободи своя главен дизайнер Джон Макуилям.
Британският специалист е част от екипа на Jordan от далечната 1991 и оттогава не е напускал базата на отбора в Силвърстоун. Макуилям дори става технически директор, но при покупката на тима от Midland е освободен от длъжност и назначен на поста главен дизайнер. Миналата седмица обаче босът на Spyker Колин Колс уволни британеца, без да разкрива подробности относно решението си. Не е ясно дали радикалните действия в екипа имат нещо общо с провала в краш-тестовете за В-спецификацията на болида F8-VII.
„Неговата позиция бе проучвана специално“, лаконичен бе Колс.
Spyker трябваше да се откаже от плановете си да дебютира с В-спецификацията в старта за Голямата награда на Турция, тъй като седмица преди надпреварата не успя да покрие изискванията за краш-тестовете в задната част на болида. Екипът бе принуден отново да заложи на старата версия, но не крие надеждите си, че новият автомобил ще се появи на „Монца“ след по-малко от две седмици.
Новината относно уволнението на Макуилям съвпада със слуховете, че бившият технически директор на Red Bull Racing Марк Смит ще се присъедини към екипа на Spyker и ще поднови професионалните си взаимоотношения с техническия ръководител Майк Гаскойн.
Бъдещето на Смит в Red Bull е под въпрос след присъединяването на Джеф Уилис към екипа през миналия месец. В отбора на Дитрих Матешитц все още изчакват решението на Смит относно предоставената му нова роля и позиция в компанията.
Източници от Red Bull твърдят, че напускането на Смит е почти сигурно. Spyker все още отрича възможността той да се присъедини към отбора.