Актуалният модел се появи през 2015 г., когато Opel беше част от империята GM
Тази година фамилията на Opel Astra ще претърпи обновяване. Има вероятност премиерата на актуализирания модел да се състои във Франкфурт през септември. Засега изпитанията продължават. Видяхме хечбека на тестове няколко пъти, а сега за пръв път комбито попадна в обектива на фотошпионите, но заедно с хечбека.
Традиционният набор от подобрения (оптика, включително напълно светодиодна като опция, броня, радиаторна решетка) ще бъде допълнен от промени в двигателното отделение.
Мигачите на този прототип са все още досегашните, но при премиерата те също ще бъдат променени. Отдясно на петата врата си чете табелка Ecotec D, която подсказва, че тестовият автомобил е дизелов. Какъв точно е моторът, можем само да гадаем.
Настоящата Astra се появи през 2015 г., когато Opel беше част от империята GM. Съответно, тя е построена върху платформата D2XX. После немската компания бе купена от PSA. За да промени цялата база на Astra при предстоящото обновяване, Opel няма възможност. Но пък да бъдат адаптирани някои мотори от PSA е напълно реално. Да кажем, че може да се окажат дизеловите двигатели 1,5 BlueHDi с мощност 100-130 к.с. или 2,0 BlueHDi (177 к.с.). Очакваме различни агрегати от фамилията PureTech в бензиновата гама, включително 1,2 като базов с няколко варианта на мощността.
И тук е интересен белият хечбек, накичен с проводници и маркучи, отиващи някъде в зоната на задната седалка. Можем само да гадаем какъв вид тестово оборудване е скрито там. Може би французите се опитват да адаптират към Astra една от своите хибридни инсталации, както беше направено на Grandland.
Обновената Astra е изправена пред трудна борба с лидерите в сегмента. В Европа продажбите на Astra (158 ,674 броя през 2018 г.) са по-ниски от тези на основните играчи: Focus (199 197 единици), Octavia (216 676 автомобили ) и още повече Golf (445 303 броя ), въпреки че е по-стар от Astra с почти три години (през 2012 г.) ) и скоро ще смени поколението.