Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията Cadillac представи новия кросоувър XT5

10.11.2015 11:46

Моделът ще дебютира официално след дни на автомобилното изложение в Лос Анжелис

Американската компания Cadillac представи новия кросоувър XT5. Автомобилът се позиционира като наследник на SRX. Както съобщават от пресслужбата на марката, моделът ще дебютира официално през ноември 2015 г. на автомобилното изложение в Лос Анжелис, а производството ще започне едновременно в Съединените щати и Китай през пролетта на 2016.

Автомобилът е изграден върху новата платформа C1XX. Дизайнът на кросоувъра прилича на моделите Escalade и CT6. Всъдеходът е снабден с голяма радиаторна решетка, вертикални фарове, скосен покрив и двойна изпускателна система. Клиентите могат да избират между версии на XT5 или с предно предаване, или с четири двигателни колела.

XT5 е със 126 кг по-лек от кросоувъра SRX и с 45 кг по-лек от Audi Q5, като дължината му е със 17 см по-голяма. В сравнение с предшественика си пространството за краката на пътниците отзад е увеличено с 8,1 см. Освен това задната седалка се сгъва и се премества по дължина. Повърхностите в салона на XT5 са станали по-широки и хоризонталните линии в дизайна визуално разширяват пространството. Както при всички модели на Cadillac, в интериора са използвани ръчно скроени декорации и шевове.

В САЩ автомобилът ще се предлага с нов 3,6-литров бензинов V6. Същият двигател е монтиран в седаните ATS и CTS. Агрегатът разполага със система за частично изключване на цилиндрите, автоматично преминава в режим с четири цилиндъра при ниско или средно натоварване. Мощността на двигателя е 310 к.с. и 366 Нм въртящ момент.

На китайския пазар в базовото оборудване XT5 е окомплектован с 2,0-литров бензинов турбо двигател. Освен това стандартна е нова 8-степенна автоматична скоростна кутия. Кросоувърът е оборудван със системата Electronic Precision Shift, която е първата автоматична трансмисия с електронно управление на предавките от Cadillac.

Опционално за  XT5 са достъпни огледало с камера за обратно виждане. Системата подобрява изображението зад автомобила благодарение на дисплей, който заменя конвенционалното огледало за обратно виждане. Камерата регистрира района зад кросоувъра с по-голяма зона на покритие, предава информацията към управляващото устройство, което премахва от полезрението на водача и пътниците на задната седалка  всички пречки и  показва картина на LCD дисплея.

Коментари
comments powered by Disqus