Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанията Lexus разсекрети предвестника на новия LS

28.10.2015 14:49

От фирмата производител определят автомобила като четириместно купе

Компанията Lexus представи концептуален модел, наречен LF-FC. Публичният дебют на прототипа ще се състои по време на автомобилното изложение в Токио. От фирмата производител определят автомобила като  "четириместно купе". Новият модел е предвестник на ново поколение на  флагманския седан LS. Прототипът има за цел да разкрие дизайна и възможностите на бъдещия модел. По-рано беше планирано в Токио да бъде показана серийната версия на новия автомобил.

Автомобилът е изграден върху изцяло нова платформа със задно задвижване. Основният му конкурент ще бъде Mercedes-Benz S-класа купе. Дължината на LF-FC е 5300 мм, а широчината - 2000 мм. Новият концепт е получил  светодиодна оптика, бягащи светлини във формата на "бумеранг", широка радиаторна решетка и 21-инчови джанти.

Освен това водачът ще има на разположение сензорен интерфейс HMI (интерфейс човек-автомобил), направен в стила на таблет, цифрово таблото и система за разпознаване на жестове. Моделът работи на горивни клетки, които генерират енергия чрез взаимодействие между водород и кислород. Три електрически мотора са монтирани на задната ос и два на предните колела. Динамичните характеристики на автомобила се пазят в тайна.

Серийната версия на модела може да бъде представена през следващата година. Според неофициална информация тя ще получи 5,0-литров бензинов V8 двигател. Мощността ще бъде над 500 конски сили.

Не е изключено в  Токио да бъде представен и обновен Lexus LX SUV 570. Автомобилът е построен на същата платформа като рестилизирания Toyota Land Cruiser. Кросоувърът получи голяма радиаторна решетка, модифицирана оптика и нови брони.

Според неофициални данни моделът ще бъде оборудван с 5,7-литров бензинов двигател V8. Мощността му ще бъде 383 к.с. и 546 Нм въртящ момент. Той ще работи съвместно с шестстепенна автоматична трансмисия. Автомобилът ще получи задвижване на всички колела, адаптивно окачване и диференциал с ограничено приплъзване.

Коментари
comments powered by Disqus