Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Компанк слага край на кариерата си

25.07.2008 10:32
Компанк слага край на кариерата си

Предстоящото рали „Финландия” ще бъде последното в кариерата на аржентинеца Луис Перес Компанк, един от създателите на Munchi’s Ford WRT. Неговият навигатор Хосе Мариа Волта също ще окачи шлема на стената, за да се фокусира върху организацията в тима.

Компанк е карал като частен пилот с подготвен от заводския отбор на Ford автомобил през 2005 г., за да се присъедини към новосформирания Stobart година по-късно. Сезон 2007 маркира дебюта на Munchi’s WRT, за появата на който до голяма степен е отговорен именно Компанк - Munchi’s е веригата сладоледени къщи, която фамилията на аржентинеца притежава. Той е и водещ пилот на новия тим, като завършва сезона с актив от четири точки, спечелени на рали „Япония”.

Тази година Munchi’s WRT е регистриран за 10 старта в календара на Световния шампионат с два автомобила Ford Focus RS WRC версия 2007. Водещ пилот на отбора е Федерико Вийагра. Луис Перес Компанк пропуска няколко старта заради бизнес ангажименти в Аржентина, като негови заместници са Хенинг Солберг и младия Бари Кларк. След рали „Финландия” титуляр в аржентинския тим, чиято програма включва още „Нова Зеландия”, „Испания” и „Япония”, ще бъде именно Хенинг.

Преди последния си старт, номер 30 във WRC, Луис изрази задоволството си от прогреса в отбора. „Мисля, че Munchi’s си осигури място в историята, след като стана първият аржентински тим в Световния шампионат. Постигнахме повече, отколкото очаквахме, благодарение на Малкълм Уилсън и Ford, с които работихме през годините.”

36-годишният аржентинец оказва нужното внимание и на своя навигатор. „Винаги съм бил изключително благодарен на Хосе. Бил е до мен в добри и лоши моменти. Помогнал е много за развитието ми като пилот. Едва ли мога да открия повторно такъв навигатор, като него.”

Компанк признава, че е леко притеснен за предстоящия старт във Финландия, тъй като е пропуснал някои важни състезания, но допълва, че се чувства по-добре подготвен отколкото през миналата година.

„Това е рали, което обичам, тъй като отсечките са бързи, а многото скокове го правят изключително интересно. Ще имам голямо предимство с оглед на новите правила за реда на стартиране, тъй като ще мога да следя идеалната линия и да виждам отдалеч точките за спиране. Единственото, което искам, е да се забавлявам и да напусна рали спорта след най-титулуваното състезание с най-силните пилоти на света.”

Коментари
comments powered by Disqus